۶ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۰۳

استاندار کرمانشاه:

خدمت صادقانه به مردم و نظام باید سرلوحه کار رئیس جمهور منتخب باشد

خدمت صادقانه به مردم و نظام باید سرلوحه کار رئیس جمهور منتخب باشد

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: رئیس جمهور منتخب باید خدمت صادقانه و بی‌ادعا به مردم و نظام را سرلوحه کار خویش قرار دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سید شهیدان خدمت آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش و همچنین سالروز شهادت شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ یار صدیق امام خمینی (ع) که بعد از ظهر چهارشنبه در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: به کسی رأی بدهیم که شایسته نام بزرگ ایران اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب باید ادامه دهنده عظمت و مشی انقلاب اسلامی باشد، افزود: منتخب مردم باید اصل خدمت صادقانه و بی‌ادعا به مردم و نظام را سرلوحه کار خویش قرار دهد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه رئیس جمهور شهید تنها در سه سال توانست راه خدمت صادقانه و قدرشناسی واقعی نسبت به مردم را منصه ظهور برساند، تاکید کرد: همگی تکلیف داریم که با بصیرت، آگاهی و انتخابی شایسته دین خود را نسبت به شهید رئیسی ادا کنیم.

صحرایی گفت: خدمت به خدا و خلق خدا برای رئیس جمهور شهید افتخار بود و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت»، بنابراین تنها یک اصلح می‌تواند راه آیت الله رئیسی را در خدمت صادقانه به مردم ادامه دهد.

وی تصریح کرد: جمعه پیش رو یک روز سرنوشت ساز برای ملت ایران اسلامی است تا با تاسی از آن شهید گرانقدر یک انتخاب در تراز انقلاب داشته باشند.

صحرایی با دعوت از مردم برای مشارکت پر شور، آگاهانه و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در ۴۰ روز گذشته کشور در حال فراهم کردن زمینه شکل‌گیری یک دولت تازه نفس بعدی بود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این مدت یک امتحان بزرگ الهی بود که با یاری خداوند و در سایه تدبیر و رهبری پیامبر گونه امام خامنه‌ای بدون ذره‌ای خدشه و توقف راه رشد و تعالی خود را ادامه داد.

کد خبر 6148672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha