۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۶

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

انتخاب فرد اصلح در انتخابات مسیر پیشرفت کشور را امتداد می‌دهد

انتخاب فرد اصلح در انتخابات مسیر پیشرفت کشور را امتداد می‌دهد

شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند به ادامه مسیر پیشرفت، رسیدن به اوج، ولایت‌مداری، مبارزه با فساد کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه شهرستانی زندگی با آیه‌ها در شهرکرد، اظهار کرد: طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها» به زیبایی در ماه مبارک رمضان اجرا شد و لازم است از تمامی افرادی که در سطح کشور و استان در اجرای این برنامه سهیم بودند قدردانی شود.

وی افزود: ما در حال حاضر در یک آزمون مهم و سنگین قرار داریم البته طی ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی با چنین شرایطی در موارد متعدد مواجه بوده و از تمامی آن‌ها با سربلندی عبور کرده است، امروز نیز به همت مردم و به فضل خداوند شاهد برگزاری یک انتخابات بسیار پرشور و با مشارکت حداکثری خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نکته مهم دیگر در خصوص انتخابات که باید مورد توجه مردم باشد انتخاب فرد اصلح است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام عنوان کرد: انقلاب اسلامی به این کشور عزت بخشیده و طی سالیان گذشته اقدامات مبنایی بسیار مهمی در ایران صورت گرفته است همچنین جبهه مقاومت در سایه انقلاب اسلامی شکل گرفت و امروز شاهد هستیم حماس در غزه با تمام توان مقابل رژیم صهیونیستی، آمریکا و قدرت‌های جهانی ایستاده است.

وی اضافه کرد: با وجود اقدامات بسیار مهم و سازنده‌ای که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران انجام شده اما متأسفانه امروزه شاهد برخی سیاه‌نمایی‌ها هستیم و افرادی قصد دارند این خدمات ارزنده را کتمان کنند اما نباید حقایق را وارونه جلوه داد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند به ادامه مسیر پیشرفت، رسیدن به اوج، ولایت‌مداری، مبارزه با فساد و… که توسط شهید حجت‌الاسلام رئیسی دنبال شد کمک کند.

کد خبر 6148704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha