۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۷

فرماندار گناوه:

ملت ایران باحضور در انتخابات ۸ تیرماه توطئه دشمن را خنثی می‌کند

ملت ایران باحضور در انتخابات ۸ تیرماه توطئه دشمن را خنثی می‌کند

گناوه- فرماندار گناوه گفت : ملت ایران در انتخابات ۸ تیرماه، در لبیک به فرمان رهبری و تداوم راه امام راحل و شهدا پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد وبار دیگرتوطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری بعد از ظهر چهارشنبه در آئین بزرگداشت چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت با تسلیت این روز اظهار داشت: سید الشهدای جبهه خدمت، رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی فردی شجاع، خستگی ناپذیر، مجاهد و مرید رهبری و سرباز اسلام و انقلاب بود و در راه خدمت به مردم جان خود را فدا کرد.

فرماندار گناوه افزود: شهید آیت الله رئیسی، به تعبیر فرمایش رهبری خستگی را خسته کرد و در طول مدت مسئولیت خود شبانه روز برای پیمودن راه حق و خدمت به مردم و به ویژه مظلومان تلاش کرد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی خدمات شایان و کارهای بزرگی در طول بیش از چهار دهه عمر بابرکت خود به ویژه در دولت رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی در حوزه‌های مختلف انجام داده و در عرصه‌های داخلی و بین المللی به موفقیت‌های چشم گیری دست یافته است که مشت محکمی بر دهان استعمار گران و دشمنان نظام مقدس اسلامی بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان گناوه با بیان اینکه امروز نظام اسلامی با صلابت در برابر دشمنان ایستاده است، یادآور شد: عملیات وعده صادق نشان از قدرت، صلابت و آگاهی ملت ایران با شجاعت و میدان داری رهبر انقلاب به همه عالم اثبات کرد که راه ما راه حق و مسیر ما، همان مسیر نورانی اسلام و ائمه است که در برابر ظالمان و مستکبران با قدرت ایستاده و در برابر مردم متواضع خواهد بود.

فرماندار گناوه گفت: امام راحل (ره) با پایه گذاری انقلاب اسلامی، اسلام ناب محمدی و راه پیامبر (ص) و امیرالمونین علی (ع) و ائمه اطهار را برای ما احیا کرد و ما باید این مسیر را با حضور در صحنه‌های انقلاب به ویژه در انتخابات تداوم ببخشیم.

ملت ایران باحضور در انتخابات ۸ تیرماه توطئه دشمن را خنثی می‌کند

وی بیان کرد: پیمودن راه شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت و لبیک به فرمان رهبر حکیم انقلاب با حضور ارزشمند، با معنای و با بصیرت مردم غیور ایران با شور انقلابی در ۸ تیرماه پای صندوق‌های رأی رقم خواهد خورد.

صفری ادامه داد: مشارکت حداکثری در انتخابات لبیک به فرمان امام و رهبری و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و عهد و پیمان دوباره با امام و شهدا است.

نماینده عالی دولت در شهرستان گناوه با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات ۸ تیرماه بیان کرد: در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ۸ تیرماه، ملت ایران بار دیگر در لبیک به فرمان رهبری و تداوم راه امام راحل و شهدا پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

ملت ایران باحضور در انتخابات ۸ تیرماه توطئه دشمن را خنثی می‌کند

فرماندار گناوه ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم ایران به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۸ تیرماه، بیان کرد: از همه ملت ایران به ویژه اقشار مختلف مردم شهرستان گناوه دعوت می‌کنم تا با یکپارچه و باصلابت پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و رأی ارزشمند خود را برای تعیین سرنوشت خود و کشور به صندوق بیاندازند و با انتخاب فرد اصلح راه شهدای خدمت را ادامه دهند.

کد خبر 6148707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha