۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۲۷

«سرزمین پر از رنگ» در نیاوران تماشایی می‌شود

«سرزمین پر از رنگ» در نیاوران تماشایی می‌شود

نمایشگاه نقاشی «سرزمین پر از رنگ» به کیوریتوری سارا باقرزاده پنجشنبه هفتم تیر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، در نمایشگاه نقاشی «سرزمین پر از رنگ» با آثاری از بهرامشاه محمودی هنرمند افغانستانی که از روز پنجشنبه ۷ تیر ماه از ساعت ۱۶ در گالری شماره ۱ افتتاح خواهد شد، تعداد ۴۰ اثر با ابعاد مختلف و به سبک آبستره انتزاعی به نمایش در خواهد آمد.

بهرامشاه محمودی هنرمند افغانستانی که از ۴ سالگی در ایران بوده است، تاکنون در بیش از ۵۰ نمایشگاه داخلی و خارجی حضور داشته است.

این هنرمند درباره هدف از ارائه این آثار در نمایشگاه «سرزمین پر از رنگ» گفت: افغانستان کشوری است که تمام رنگ‌ها را در خود دارد. اما در چند دهه اخیر به اندازه تمام این رنگ‌ها، زنان افغانستان شاهد ظلم و ستم بوده‌اند و بنده مجموعه‌ای از رنگ‌های لباس زنان افغانستان را به تصویر کشیده‌ام و هر تابلو برگرفته از یک رنگ لباس محلی‌ است که بیانگر زیبایی لباس و فرهنگ کشور است و به صورت شگرفی ارائه شده است.

نمایشگاه «سرزمین پر از رنگ» از روز شنبه ۹ تا پنجشنبه ۱۵ تیر ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و جمعه از ساعت ۱۴ در نگارخانه شماره یک فرهنگسرای نیاوران میزبان علاقه‌مندان است. این نمایشگاه روز جمعه ۸ تیر تعطیل است.

کد خبر 6148777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha