منابع وابسته به هلال احمر و صلیب سرخ فاش کردند؛

ورود تنها ۴کامیون حامل کمک به نوار غزه ازآغاز ماه مه گذشته تاکنون

ورود تنها ۴کامیون حامل کمک به نوار غزه ازآغاز ماه مه گذشته تاکنون

فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های هلال احمر و صلیب سرخ اعلام کرد که از آغاز ماه مه گذشته تاکنون تنها ۴ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه وارد نوار غزه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سخنگوی فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های هلال احمر و صلیب سرخ در اظهاراتی به تبیین ابعاد اوضاع انسانی در نوار غزه پرداخت.

سخنگوی فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های هلال احمر و صلیب سرخ فاش کرد که از ابتدای ماه مه گذشته تاکنون تنها ۴ کامیون حامل کمک بشردوستانه وارد نوار غزه شده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت بهداشت و سلامت در نوار غزه گفت: بیماری‌های گوناگونی در میان ساکنان نوار غزه شیوع پیدا کرده است.

سخنگوی این اتحادیه امدادی بین‌المللی به قحطی در نوار غزه نیز اشاره کرد و افزود: کودکان غزه اولین قربانیان نبود مواد غذایی در این باریکه هستند.

وی با اشاره به گستره ویرانی‌ها و شیوع بیماری‌ها درنوار غزه ادامه داد: غزه در حال حاضر به مکانی غیر قابل سکونت مبدل شده است.

کد خبر 6148779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک مسلمان ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      0 0
      آیا دولتهای مسلمان مرده اند؟آبا اروپامرده است،آیاآنان که دم ازحقوق بشرمیزنندمرده اند،؟آبا کشورهای عربی وشیوخ منطقه مرده اند؟،،آیا قتل عام فلسطینیان مظلوم،توسط صهیونیستها وسکوت مجامع کافی نیست؟ننگتان ومرگتان باد. نیست؟ننگتان بادومرگتان باد.