۹ تیر ۱۴۰۳، ۹:۰۰

عضو تیم ملی تنیس در گفت‌وگو با مهر:

با ۳ روز تمرین نمی‌شود نتیجه گرفت/ به هدفمان رسیدیم

با ۳ روز تمرین نمی‌شود نتیجه گرفت/ به هدفمان رسیدیم

عضو تیم ملی تنیس گفت: ما هم دوست داشتیم مانند دور قبل نتیجه بگیریم و به هشتمی در دیویس کاپ راضی نبودیم ولی با سه روز تمرین نمی‌توان کار خاصی انجام داد.

علی یزدانی، عضو تیم ملی تنیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درخصوص عملکرد تیم ملی ایران در مسابقات دیویس کاپ اظهار کرد: این دوره از رقابتها نیز مانند همیشه از کیفیت خوبی برخوردار بود البته تیم هایی که حضور داشتند کمی قدرتمندتر از تیم هایی بودند که سال گذشته شرکت کرده بودند. هدف ما با توجه به شرایط تیم و فدراسیون ماندن در همان گروه دسته سه بود که خوشبختانه هم این هدف محقق شد.

وی افزود: اما ما هم دوست داشتیم مانند دور قبل نتیجه بگیریم و به هشتمی راضی نبودیم. شرایط ما قبل از اعزام اصلا خوب نبود. سه روز تمرین در زمین هارد کورت اصلا برای شرکت در چنین رویدادی کافی نبود و نخواهد بود و این درحالی است که ما فقط سه روز در چنین زمینی تمرین داشتیم. فدراسیون تنیس در آن برهه رئیس نداشت و همه کارهای هماهنگی را باید سرپرست انجام می‌داد. قبول دارم که کارها انجام میشد ولی کیفیت و جدیت سابق را نداشت. تیم ملی قرار بود برای آماده سازی بهتر راهی تونس شود ولی ویزاها نیامد و حتی برای خود مسابقات هم دیر اعزام شدیم. همه این عوامل دست به دست هم داد و در نهایت آن نتیجه رقم خورد.

عضو تیم ملی تنیس در ادامه با اشاره به تغییر کادر فنی تیم ملی گفت: این روزها درخصوص کادر فنی صحبت هایی مطرح می شود اما حقیت این است ما تغییری در کادر فنی نداشتیم. امید سوری اینجا سرمربی بود درحالی که در دوره قبل هم مربی تیم ما بود. حمیدرضا نداف دوره قبل بازیکن بود این دوره هم بازیکن بود هم مربی؛ فقط تونی به عنوان مربی خارجی به کادر اضافه شده بود که اتفاقا حضورش هم کمک کننده بود او رنک ۲۱۹ جهان را دارد قطعا ادامه حضورش در تیم ملی به ما کمک شایانی خواهد کرد.

این بازیکن تنیس در پایان در واکنش به هدف فدراسیون برای جذب مربی خارجی عنوان کرد: اتفاق بسیار مثبتی است. البته من باور دارم اگر بتوانیم بازیکن خارجی خوب بیاوریم بیشتر به ما کمک خواهد کرد. همین کشور عربستان برای این دوره از بازیهای دیویس کاپ این کار را انجام داده بود که نتیجه آن را هم دیدیم. قطعا حضور کادر فنی خوب و بازیکن خارجی خوب می تواند به پیشرفت تنیس کمک کند.

کد خبر 6148795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha