۶ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۴۸

معاون سابق سیاسی سپاه قدس:

قطعنامه تروییکای اروپایی در راستای ارعاب مردم است

قطعنامه تروییکای اروپایی در راستای ارعاب مردم است

تربت حیدریه- معاون سابق سیاسی سپاه قدس گفت: قطعنامه تروییکا و اعلام جنگ رژیم غاصب صهیونیستی با لبنان در راستای فضاسازی ذهنی و ارعاب مردم برای تأثیر گذاری در انتخابات پیش‌رو است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی قاسم‌زاده نداف ظهر چهارشنبه در جمع هادیان سیاسی تربت‌حیدریه در محل سالن بسیج اظهار کرد: ابتدا باید این نکته را مجدد یادآوری کنیم که چنانچه این تذکرها و یادآوری‌ها نباشد برخی با کمال بی‌انصافی و با تحریف به دنبال فریب مردم هستند.

معاون سابق سیاسی سپاه قدس تصریح کرد: غربی‌ها در موضوع برجام با تحمیل برخی فعالیت‌ها، جمهوری اسلامی را وادار به واگذاری اورانیوم غنی شده، ۷۰ تن آب سنگین اراک کردند و در کنار قلع و قمع ۱۶ هزار سانتریفیوژ از مجموع ۲۱ هزار سانتریفیوژ و تزریق بتن در راکتور اراک اعلام کنند ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست.

وی اضافه کرد: مهم‌تر از همه این اقدامات حتی حاضر شدند بازدیدهای نوبتی و غیر نوبتی و هر زمان که بازرسان اراده کنند از تأسیسات هسته‌ای انجام و حتی دوربین‌هایی هم نصب کردند تا تمام اقدامات اعتمادسازی را انجام داده‌باشند.

نداف اظهار کرد: در ادامه همه اقدامات اعتمادسازی از ۴۱ بند fatf تعداد ۳۹ بند را پذیرفتند و طرف مقابل هیچ قدمی‌برای تعهدات خود بر نداشت و در نهایت برجام را پاره و از این معاهده خارج شدند.

معاون سابق سیاسی سپاه قدس بیان کرد: بعد از خروج آمریکایی‌ها از برجام اروپایی‌ها هم با شیطنت اعلام کردند تعهدات خود را انجام خواهند داد اما در نهایت اروپایی‌ها با صراحت گفتند ما نمی‌توانیم و باید دوباره به آمریکا امتیاز بدهید تا به برجام برگردد.

وی با اشاره به اینکه هنوز هیچکدام از مقامات دولت روحانی خاطرات کتاب اشتون در موضوع برجام را تکذیب نکردند، گفت: اشتون در کتاب خود توضیح می‌دهد به ایران اعلام کردیم باید برجام ۲و ۳ را بپذیرد و این بدان معناست که جمهوری اسلامی باید حضور منطقه‌ای در غرب آسیا را کاهش و برد موشکی بالاتر از ۱۴۰۰ کیلومتر نداشته‌باشد و متأسفانه تلویحاً دولت روحانی قبول کرد اما به فضل خدا عمر دولت به پایان رسید و این مسیر غلط متوقف شد.

نداف اظهار کرد: امروز متأسفانه وارثان برجام دست از پا درازتر که فایده‌ای را برای کشور نداشتند با کمال بی‌انصافی دنبال همان مسیر غلط گذشته هستند و نکته جالب ماجرا که سابقه ندارد، سلطنت‌طلب‌ها و منافقین و معاندین پای کار آمدند و مردم را ترغیب به شرکت در انتخابات می‌کنند تا با انتخاب فردی که با جریان انقلابی موافق نیست مسیر هشت ساله دولت روحانی ادامه یابد.

معاون سابق سیاسی سپاه قدس به دو اقدام مهم غربی‌ها برای تأثیر گذاری در انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: قطعنامه تروییکای اروپایی و اعلام جنگ رژیم غاصب صهیونیستی در راستای فضاسازی ذهنی و ارعاب مردم برای تأثیر گذاری در انتخابات پیش‌رو است.

وی تصریح کرد: ارعاب مردم بدان معناست که با انتخاب رئیس جمهور انقلابی کشور با تحریم و تهدید، جنگ و افزایش دلار مواجه می‌شود و متأسفانه مانند گذشته برخی داخلی‌ها هم به آن دامن می‌زنند.

کد خبر 6148807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha