۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۳

عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان:

انتخابات ایران الگوی مردم سالاری دینی برای کشورهای اسلامی است

انتخابات ایران الگوی مردم سالاری دینی برای کشورهای اسلامی است

رشت- عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به حضور حداکثری در انتخابات گفت: انتخابات ایران الگوی مردم سالاری دینی برای کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اشرف جناتی عضو هیئت علمی دانشگاه عصر چهارشنبه در همایش بصیرتی بانوان اقشار و متخصصین بسیج سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح اظهار کرد: حضور در انتخابات، دعوت، تشویق با تعقل و درایت در انتخاب اصلح، تکلیف است.

وی با اشاره به وجود نهاد نظارتی در انتخابات و نامزدهای انتخاباتی افزود: در کشور ایران همچون کشورهای دیگر نهاد نظارتی به نام شورای نگهبان وجود دارد که ضمن صیانت از آرا و شرایط حضور صلاحیت کاندیداها را در دستور کار قرار داده است.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه حل مشکلات کشور وابسته به انتخابات است چرا که امنیت آفرین است، ادامه داد: مردم با حضور پرشور در عرصه انتخابات اقتدار کشور را در معرض دید دنیا اثبات می‌کنند.

وی با تاکید بر بیان دستاوردها و عملکرد نظام در مقابل سیاه‌نمایی های دشمن، افزود: انتخابات پرشور ایران اسلامی الگوی مردم سالاری دینی برای کشورهای اسلامی است.

جناتی با بیان اینکه هر شخص حق تعیین و تکلیف سرنوشت خود را را دارد تصریح کرد: انتخابات، ولایت مداری، زمینه سازی تمدن اسلامی، نماد عزت ایران در برابر چشم دشمنان ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آینده باید در مسیر شهید خدمت قرار گیرد، تصریح کرد: توانمندی، ولایت مداری، مردمی و اخلاق مداری، خاضع، خدمت مردم و مسئولیت پذیری از ویژگی انتخاب اصلح است.


ا

کد خبر 6148826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha