۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۰۰

فرماندار ویژه زابل:

مشارکت حداکثری نمادی از اقتدار ملی و امید به آینده است  

مشارکت حداکثری نمادی از اقتدار ملی و امید به آینده است  

زابل_ معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان زابل، گفت:مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات، نمادی از اقتدار ملی و امید به آینده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ملاشاهی ظهرچهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و شهدای خدمت در مصلی المهدی (عج) زابل با تبریک دهه ولایت و امامت و عرض تسلیت اربعین شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت،

با بیان اینکه مشارکت حداکثری نمادی از اقتدار ملی و امید به آینده است، افزود: باید برای رفع مشکلات از همه توانمندی‌های موجود در کشور بهره برد و نباید در رفع مشکلات کشور دل در گرو غرب داشت.

وی بیان کرد: مردم شمال سیستان و بلوچستان حدود ۸۵ درصد از آرای خود را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سبد آرای شهید رئیسی انداختند و این نشان از ولایت‌مداری و بصیرت مردم سیستان دارد.

وی ضمن دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه، افزود: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز مردم منطقه سیستان با حضور در انتخابات باید ثابت خواهند کرد که به ولایت‌مداری معروف هستند و با انتخاب آگاهانه و درست زمینه خدمت رسانی به این خطه را فراهم خواهند کرد.

فرماندار ویژه زابل با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی طی سه سال ریاست جمهوری در مدل حکمرانی و حل مسائل کشور سبک جدیدی را خلق کرد، ادامه داد: سیدالشهدای خدمت با عملکرد موفق خود در عرصه بین‌المللی، ایجاد و تقویت زیر ساخت‌ها و قرار دادن کشور در ریل پیشرفت برای آینده ایران اسلامی نیز خدمت کرد که هر چه زمان بگذرد برای مردم ملموس‌تر خواهد شد.

وی بیان کرد: سه اقدام راهبردی رهبر معظم انقلاب از جمله نامه به دانشجویان اروپایی، بیانیه گام دوم انقلاب و نامه اخیر رهبر معظم انقلاب به دانشجویان اروپایی و آمریکایی دشمنان را غافلگیر کرد، چرا که دشمنان به دنبال ایجاد فاصله و شکاف نسلی بین نسل‌های مختلف بودند اما این اقدام حکیمانه رهبر معظم انقلاب تهدید را تبدیل به فرصت کرد.

ملاشاهی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت کشور است، در شرایطی که دشمنان و معاندان تمام توان خود را به میدان آورده و بر طبل ناامیدی و یأس می‌کوبند، جهاد تبیین، زمینه‌ساز افزایش امید و اعتماد و افزایش مشارکت عمومی در صحنه انتخابات خواهد بود.

وی تاکید کرد: مشارکت حداکثری نمادی از اقتدار ملی و امید به آینده است و به عنوان یک مؤلفه اساسی، مرجع محاسبه دشمنان انقلاب و نظام در رابطه با ما خواهد بود و به نوعی امنیت کشور و تأمین منافع ملی ما را به همراه خواهد داشت.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هر رأی مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات، پشتوانه غنی و محکم برای کشور است، افزود: باید برای رفع مشکلات از همه توانمندی‌های موجود در کشور بهره برد و نباید در رفع مشکلات کشور دل در گرو غرب داشت.

کد خبر 6148861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha