۶ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۵۶

مدیرکل تبلیغات بوشهر خبر داد؛

توسعه فرهنگ انس مؤثر مردم با قرآن در استان بوشهر

توسعه فرهنگ انس مؤثر مردم با قرآن در استان بوشهر

بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از توسعه فرهنگ انس مؤثر مردم با قرآن در استان خبر داد و گفت: طرح «زندگی با آیه‌ها» ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد قادری عصر چهارشنبه در جمع کارشناسان و رابطین امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر در شهرستان عسلویه اظهار کرد: توفیق خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم امری مقدس و ماندگار خواهد بود و برکاتی در زندگی خدا دارد که برای همیشه مانا و ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد: ما در نظام اداری وظیفه خدمت به قرآن را داریم و هرچه به خدمت قرآن کنیم شاهد رشد و شکوفایی خواهیم بود و یکی از ملاک‌های رسیدگی به پرونده هر انسان در آخر خدمت به قرآن در دنیا عمل به آن است.

قادری با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به یک نظام موضوعی رسیده است و آن هم طرح «زندگی با آیه‌ها» است خاطرنشان کرد: با تمام توان خود این طرح قرآنی پیگیری و ترویج می‌شود و لازمه آن توسعه فرهنگ انس مؤثر مردم با قرآن است.

انس مؤثر مردم با قرآن کریم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: انس مؤثر مردم با قرآن کریم که گوشه‌گیری در پی داشته باشد مد نظر نیست، زیرا برخی انس با قرآن را در حفظ قرآن و گوشه‌گیری در محیط خانه می‌دانند در صورتی‌که سیره عملی رسول خدا انس با قرآن و پیاده‌سازی آن در جامعه است.

وی بیان کرد: در حقیقت پس از برقراری انس با قرآن فرد باید در جامعه پررنگ‌تر دیده شود که الگوی ما برای این مهم نیز همان با موضوع زندگی با آیه‌ها است که شاید نزدیک الگو به الگو و سیره پیامبر مکرم اسلام (ص) و بهره‌گیری از معارف آن در زندگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر کارشناسان امور قرآنی را حلقه واسط با کف میدان جامعه قرآنی برشمرد و خاطر نشان کرد: برقراری ارتباط مؤثر و مستمر با خانه‌ها، مؤسسات و تشکل‌های مردمی با موضوع زندگی با آیه‌ها است.

مشارکت حداکثری در انتخابات

قادری از اجرایی شدن طرح «زندگی با آیه‌ها» در همه سطوح استان خبر داد و گفت: پویش طرح زندگی با آیه‌ها ادامه دارد و در طول سال همه سطوح آحاد جامعه به ویژه خانواده‌ها در برمی‌گیرد.

وی مشارکت حداکثری در انتخابات را مورد تأکید قرار داد و گفت: انقلاب اسلامی مظهر مشارکت ملت در تعیین سرنوشت سیاسی، اجتماعی است، امروز مردم ایران اسلامی با تلاش آگاهانه خود از میان کاندیداهای ریاست جمهوری شخصی را انتخاب می‌کنند که موجبات عزت و سربلندی کشور عزیزمان را در صحنه‌های بین‌المللی فراهم کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه امروز ایران اسلامی خواستار رئیس جمهوری است که ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد از مردم همیشه در صحنه برای حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیر ماه دعوت کرد.

کد خبر 6148965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha