۶ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۳۰

قائم مقام ستاد سعید جلیلی در اردبیل:

سعید جلیلی استوار در عرصه رقابت‌های انتخاباتی باقی می‌ماند

سعید جلیلی استوار در عرصه رقابت‌های انتخاباتی باقی می‌ماند

اردبیل- قائم مقام ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان اردبیل گفت: سعید جلیلی کاندیدای پیشتاز جبهه انقلابات در نظرسنجی‌ها است و محکم و استوار در عرصه رقابت‌های انتخاباتی باقی می‌ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم دبیر شامگاه چهارشنبه در مراسم گردهمایی طرفداران سعید جلیلی در اردبیل، اظهار کرد: بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها سعید جلیلی در جایگاه اول اعتماد مردم قرار گرفته و در رده‌های بعدی سایر کاندیداهای جبهه انقلاب حضور دارند.

وی تصریح کرد: نه تنها ملت ایران در روز هشتم تیرماه شکستی را نمی‌خورند بلکه همواره پیروز میدان بوده و با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر افتخار و عظمت دیگری برای نظام اسلامی به ثبت می‌رسانند.

قائم مقام ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان اردبیل پیروزی کاندیدای جبهه انقلاب را در انتخابات هشت تیر نقطه عطفی در ادامه راه شهید آیت‌الله رئیسی برشمرد و گفت: ما یقین داریم که تنها کاندیدای نزدیک به تفکر دولت حاضر، سعید جلیلی است و او می‌تواند کشور را در ریل پیشرفت و توسعه حقیقی با تنظیم‌گری مناسب هدایت کند.

دبیر افزود: در روزهای پایانی تبلیغات از فردا برخی شایعات و اخبار منفی علیه سعید جلیلی منتشر می‌شود که ضرورت دارد به هوش باشیم تا فریب این اخبار کذب را نخوریم چرا که به صراحت این کاندیدای ریاست جمهوری اعلام کرده که محکم و استوار در صحنه انتخابات حاضر خواهد بود و به هیچ وجه قصد عقب‌نشینی ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: عقب‌نشینی را باید کاندیداهایی انجام دهند که در نظرسنجی‌ها در رده‌ها و جایگاه‌های پایین‌تری قرار دارند و امیدواریم امشب یا فردا اتحاد جبهه انقلاب را در حمایت از یک کاندیدای مقبول شاهد باشیم.

دبیر اضافه کرد: مردم با اعتماد مجدد به کاندیدای جبهه انقلاب این باور و اعتقاد را القا خواهند کرد که راه شهید آیت‌الله رئیسی ادامه پیدا کرده و کشور در این مقطع حساس بتواند از گردنه‌های سخت عبور کند.

قائم مقام ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان اردبیل بیان کرد: ملت ما دیگر ذلت و خواری و برخی وعده‌های سال‌های گذشته را نخواهند خورد بلکه امیدوار به آینده تلاش خواهند کرد تا به شایسته‌ترین فرد که ادامه‌دهنده راه دولت سیزدهم خواهد بود، باور و اعتماد کرده و بر تداوم این مسیر رأی مثبت دهند.

کد خبر 6148969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha