۶ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۰۰

دعوت هیات فوتبال استان تهران از آحاد ملت برای حضور در انتخابات

دعوت هیات فوتبال استان تهران از آحاد ملت برای حضور در انتخابات

هیأت فوتبال استان تهران به عنوان متولی برگزاری مسابقات فوتبال استان تهران خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی هیأت فوتبال استان تهران، با توجه به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، به دستور میرشاد ماجدی ریاست محترم هیأت فوتبال استان تهران بیانیه‌ای با موضوع دعوت به مشارکت حداکثری اهالی ورزش به خصوص اهالی فوتبال استان تهران درانتخابات ریاست جمهوری پیش رو صادر گردید.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

همان طور که می‌دانیم هشتم تیرماه سال ۱۴۰۳ خورشیدی، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد و مردم ایران بار دیگر برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و آرای خود را به صندوق‌های رأی گیری خواهند انداخت.

هیأت فوتبال استان تهران به عنوان متولی برگزاری مسابقات فوتبال استان تهران که جمعیت گسترده‌ای را زیر مجموعه خود می بیند، از مردم دلسوز، مؤمن و ولایت مدار ایران به ویژه اهالی ورزش و فوتبال استان تهران می‌خواهد همجون همیشه با حضور حداکثری و چشمگیر پای صندوق‌های رأی گیری، عظمت و شکوه مردم ایران را به جهانیان نشان داده و بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید بیعت کنند.

با توجه به منویات حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تأثیر عمیق حضور مردم در انتخابات برای حفظ منافع کشور در معادلات پیچیده بین المللی و همچنین تثبیت عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و نیاز به انتخاب یک رئیس جمهور فعّال، پُرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب ضروری است که اهالی ورزش به خصوص فوتبال استان تهران نیز مشارکتی پرشور و گسترده در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران داشته باشند تا فردی شایسته به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب گردد.

در پایان تاکید می‌گردد که هیأت فوتبال استان تهران نیز همچون آحاد ملت ایران خود را مکلف به حضور در انتخابات ریاست جمهوری می‌داند.

کد خبر 6149051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha