۷ تیر ۱۴۰۳، ۰:۳۲

رییس اداره تبلیغات اسلامی گناوه:

مردم ایران در انتخابات ۸ تیرماه حماسه دیگری می آفریند

مردم ایران در انتخابات ۸ تیرماه حماسه دیگری می آفریند

گناوه- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: مردم ایران بار دیگر در انتخابات ۸ تیرماه به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای تازه بیافرینند.

حجت الاسلام علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تاکید بر اهمیت انتخابات ۸ تیرماه جاری اظهار داشت: عروج شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی در حادثه سقوط بالگرد، آزمون سخت و دشوار ابتلای سیاسی و چالش اجتماعی انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری را پیش روی ملت مقاوم و شریف ایران قرار داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: مردم آزاده و سربلند ایران اسلامی که از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون، با حضور مومنانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گران سنگ انقلاب اسلامی پیش روی جهانیان به نمایش گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای تازه بیافرینند.

وی گفت: حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: حضور باشکوه و مشارکت حداکثری مردم ایران اسلامی در انتخابات، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح پس از مشارکت حداکثری در انتخابات یادآور شد: همه باید با انتخاب خوب خود و رأی به فرد اصلح، ضامن پیشرفت، سربلندی، عزت و اقتدار ایران اسلامی باشیم تا راه شهدای خدمت تداوم یابد.

کد خبر 6149071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha