۷ تیر ۱۴۰۳، ۰:۴۰

مسوول هماهنگی ستادهای مردمی «سعید جلیلی» در کردستان:

مردم بامشارکت پرشوردر انتخابات جریان خدمت را درکشور استمرار بخشند

مردم بامشارکت پرشوردر انتخابات جریان خدمت را درکشور استمرار بخشند

سنندج_مسوول هماهنگی ستاد مردمی«جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کردستان گفت:مردم بامشارکت پرشور درانتخابات جریان خدمت را درکشور استمراربخشند وبه تداوم راه رییسی کمک کنند.

هندرین قادرخانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آنچه که در سه سال اخیر برای مردم کردستان ملموس است افزایش بودجه استانی و سامانه مرزهای کولبری و به تبع آن افزایش واردات و عایدی مرزنشینان از این واردات و فعال‌سازی واحدهای راکد و نیمه فعال در استان کردستان است و این موارد در دولت شهید رئیسی انجام شد.

وی با بیان اینکه نباید جریان خدمت و پیشرفت در کشور قطع شود، افزود: امروز برای مردم بحث اشتغال مهم است و باید با تحقق جهش تولید به ویژه در روستاها زمینه اشتغال و کاهش بیکاری مهیا شود و تحقق این مهم نیازمند فردی توانمند که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد، است.

مسؤول هماهنگی ستادهای مردمی «سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کردستان اذعان کرد: معتقدم مشارکت حداکثری رای‌هایی است که به سبد نظام ریخته می‌شود و قدرت چانه زنی را برای گفتمان انقلاب در سطح بین‌الملل افزایش می‌دهند و مردم با مشارکت بالا به این چانه زنی‌ها قدرت می‌بخشند.

قادرخانزاده یادآور شد: دولت رئیسی دولتی بود که خزانه خالی را تحویل گرفت اما درصد تولید ثروت و کاهش بیکاری در دولت ایشان نسبت به دو دهه قبل کم نظیر بود و مردم اگر به ادامه این روند مثبت رأی دهند تحول خوبی اتفاق می‌افتد و ثمرات بیشتری برای مردم ملموس خواهد شد.

وی ادامه داد: معتقدم آمار مشارکت در این دوره افزایش می‌یابد و مردم با حضور پرشور خود در انتخابات شرکت خواهند کرد و ما هم در مجموعه ستاد آقای جلیلی سعی کردیم علاوه بر انجام کارهای تبلیغی مردم را به شرکت در انتخابات در روستاها و شهرها به صورت چهره به چهره دعوت کرده‌اند.

وی اضافه کر: باید مردم با مشارکت پرشور در انتخابات هشتم تیرماه جریان خدمت را در کشور استمرار بخشند و به تداوم راه رئیسی کمک کنند.

کد خبر 6149079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha