۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اردبیل:

رییس جمهوری برگزینیم که دشمن شادکن نباشد

رییس جمهوری برگزینیم که دشمن شادکن نباشد

اردبیل- رییس ستاد عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: ملت ایران هشتم تیر به کسی رأی خواهند داد تا دشمن از دست او ناراحت بوده و حامی جبهه مقاومت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدکمال موسوی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر و چهلم خدمت در مسجد قدس اردبیل اظهار کرد: در حادثه ۷ تیر در سال ۶۰ و بعد از عزل بنی صدر رخ داد که در این رویداد تلخ بسیاری از چهره‌های بی بدیل نظام اسلامی به همراه شهید مظلوم بهشتی به درجه عالی شهادت رسیدند.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه خاطرنشان کرد: این هفته فرصتی مناسب است تا حوادث تاریخی انقلاب را بازخوانی کرده و بتوانیم از این حوادث درس عبرت بگیریم.

رئیس ستاد عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان اردبیل یاد و خاطره ۶۰ قاضی شهید را گرامی داشت و گفت: شخصیت و حسن اخلاق و رفتار این شهدا به همراه مجاهدت در سنگر قضاوت باید به خوبی تبیین شده و همه افراد جامعه به شأن و شخصیت این شهدای قاضی پی ببرند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: متأسفانه آثار فرهنگی و هنری از شخصیت‌های حوادث تاریخی هفت تیر در کشور تولید نشده است و بهتر است قلم به دستان نسبت به تولید کتاب، فیلم، نمایش و رمان از ابعاد شخصیتی و حادثه تاریخی ۷ تیر به نمایش درآورند.

وی وجود ۱۷ هزار شهید ترور را نمود و نشانی از بی آبرویی آمریکا و استکبار برشمرد و افزود: ما نباید نقش دشمن را در این حوادث فراموش کرده و یا دست بیعت به سوی آنها دراز کنیم بلکه ضروری است همواره عمق نفرت و کینه توزی خود را از این اعمال ننگین آنها نشان دهیم.

رئیس ستاد عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان اردبیل پیام اصلی شهدا را عدم ترس و واهمه از استکبار جهانی و دشمنان ملت ایران برشمرد و تصریح کرد: روح شهدا از ما می‌خواهند که با کدخدای پوشالی دست بیعت ندهیم بلکه تلاش کنیم تا نسل‌های آینده را نسبت به عمق نفرت کینه ورزی آنها از انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

حجت الاسلام موسوی به موضوع تحریف در حوادث و رویدادهای انقلاب اشاره و اظهار کرد: در مناظره‌های کاندیداها بحث فیلترینگ مطرح شد در حالی که این موضوع دغدغه اصلی جوانان ما نیست بلکه عده‌ای از کاندیداها به اشتباه در این حوزه ورود پیدا کرده و در نقطه مقابل از فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی غرب سخن به میان نیاوردند که حتی حاضر نیستند عکس شهید سلیمانی و آیت الله رئیسی را منتشر کنند.

وی اضافه کرد: شهید بهشتی و یاران حزب جمهوری گردهم آمده بودند تا مساله تورم کشور و انتخابات را در آن مقطع مورد توجه قرار دهند که دشمنان تاب تحمل چنین اقدامات پیشگیرانه به نفع مردم را نداشتند.

رئیس ستاد عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: در این مقطع حساس نباید کاندیداها اقدامات دشمن شادکنی را انجام دهند چرا که ملت به کسی رأی خواهند داد که اسباب ناراحتی دشمن را فراهم کرده و به تقویت جبهه مقاومت کمک کنند.

حجت الاسلام موسوی در پایان خاطرنشان کرد: خط قرمز نظام ما در عرصه بین المللی صیانت از مردم فلسطین و حمایت از مظلوم است و در عرصه داخلی نیز خط قرمز تداوم مسیر شهدا و تبعیت از راه ولایت برای کاندیداها موضوع و محور اصلی خواهد بود.

کد خبر 6149084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha