۷ تیر ۱۴۰۳، ۰:۱۷

مهر گزارش می‌دهد؛

آنچه در همایش حامیان سعید جلیلی در بندرعباس گذشت

آنچه در همایش حامیان سعید جلیلی در بندرعباس گذشت

بندرعباس- اجتماع بزرگ حامیان سعید جلیلی در بندرعباس با حضور عبدالملکی مشاور شهید جمهور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارشنبه شب همایش بزرگ حامیان سعید جلیلی با حضور حجت اله عبدالملکی در در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار شد.

محمد حسینی رئیس ستاد فرهنگیان حامی سعید جلیلی در هرمزگان عنوان کرد: امروز همه کسانی که از دولت‌های یازدهم و دوازدهم حمایت کرده‌اند به پشتیبانی از یک فرد خاص ایستاده‌اند از این رو همه ما باید حواسمان باشد که دوباره از یک سوراخ گزیده نشویم.

وی افزود: امروز عده‌ای جبهه انقلاب را به ناکارآمدی متهم می‌کنند در حالی که کسانی که منتسب به این جبهه هستند از هیچ تلاشی برای اعتلای کشور فروگذار نمی‌کنند.

رئیس ستاد فرهنگیان حامی سعید جلیلی تاکید کرد: باید از تجربیات گذشته درس بگیریم و اجازه ندهیم کسانی که کارنامه‌ای جز دوقطبی کردن جامعه ندارند روی کار بیایند.

جلیلی نه در پی تخریب است و نه بزرگنمایی

آنچه در همایش حامیان سعید جلیلی در بندرعباس گذشت

رهگشا، رئیس ستاد بانوان سعید جلیلی در هرمزگان نیز گفت: ما در آستانه انتخابی بزرگ هستیم و حساسیت این انتخابات از دوران‌های دیگر بیشتر است بنابراین تکلیف بیشتری روی دوش ما است.

وی افزود: مسلماً انتخاب صالح‌ترین فرد بین نیروهای جریان انقلاب برای ما مشکل بود ولی بعد از بررسی‌های زیاد انسان می‌تواند به نتیجه برسد و ما نیز بر روی آقای جلیلی به نتیجه رسیده‌ایم.

رئیس ستاد بانوان سعید جلیلی عنوان کرد: در جریان مناظرات آن‌هایی که توجه کردند و دل دادند و می‌خواستند با درک بالا انتخاب کنند همگی اعتراف دارند که آقای جلیلی نه در پی تخریب کسی بود و نه در پی بزرگنمایی کارهای خود بلکه حقایق را بیان کرد و تلاش کرد دستاوردهای نظام مقدس اسلامی را پیش چشمان ما قرار دهد.

وی عنوان‌کرد: دکتر سعید جلیلی به واقع به حقوق زنان توجه ویژه داشتند و دغدغه‌های راستین جامعه بزرگ زنان را مطرح کردند در حالی که نامزدهایی بودند که تلاش کردند در رابطه با زنان سیاه‌نمایی کنند.

دولت جلیلی ادامه دهنده راه دولت شهید جمهور خواهد بود

آنچه در همایش حامیان سعید جلیلی در بندرعباس گذشت

یاسر حزباوی رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی سعید جلیلی در هرمزگان، اظهار کرد: از سال ۹۲ با آقای جلیلی کار کرده‌ام و در سال ۹۶ و ۱۴۰۰ نیز کنار شهید رئیسی بوده‌ام و با افتخار از آن‌ها حمایت کرده‌ام.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه رشد کشور حرکت در مسیر انقلاب است، افزود: اگر ذره‌ای از این مسیر تخطی شود نتیجه آن می‌شود آن ۸ سالی که دولت یازدهم و دوازدهم به عینه دیدیم.

حزباوی ابراز کرد: در مقابل دولت راکد قبل، دولت شهید رئیسی ادامه دهنده راه انقلاب بود و پیگیر این بود تا سخنان رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشاند و دولت آقای جلیلی ادامه دهنده راه دولت شهید جمهور خواهد بود.

وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو قطعاً دوستداران شهید رئیسی حاضر هستند اما آقای سعید جلیلی قطع و یقین بهترین ادامه دهنده راه شهید رئیسی هستند.

یاسر حزباوی خاطرنشان‌کرد: همه باید همت کنند و دست به دست همدیگر بدهیم تا اجازه ندهیم کشور توسط کسانی که طرز فکر درستی ندارد به عقب برگردد.

سعید جلیلی اشبه الناس به شهید آیت الله رئیسی است

آنچه در همایش حامیان سعید جلیلی در بندرعباس گذشت

حجت‌اله عبدالملکی مشاور شهید آیت الله رئیسی نیز که سخنران ویژه این مراسم بود با بیان اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را از نزدیک می‌شناسد، گفت: شهادت می‌دهم که سعید جلیلی اشبه الناس به شهید آیت الله رئیسی است.

وی افزود: کسی که پشتش به خدا نباشد و از خدا نترسد حتماً از غیر خدا می‌ترسد و منافع مردم را معامله می‌کند اما من گواهی می‌دهم که آقای دکتر جلیلی حتی یک پُست را معامله نخواهد کرد و برای منافع خودش با کسی زد و بند نخواهد کرد.

عبدالملکی عنوان‌کرد: آقای جلیلی سال ۹۶ به دلیل حمایت از شهید رئیسی وارد کارزار انتخابات نشد و سال ۱۴۰۰ ایشان با همین منظور در انتخابات شرکت کردند و به نفع شهید آیت الله رئیسی کنار کشیدند و من شهادت می‌دهم که در طول دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی سایه به سایه دولت را همراهی کردند.

وی تاکید کرد: قسم می‌خورم که در وجود شهید رئیسی و آقای جلیلی ذره‌ای جاه‌طلبی وجود ندارد و تنها جایی که شاهد بودم آیت الله رئیسی یک جایگاهی را دوست داشت تولیت آستان قدس رضوی بود.

مشاور رئیس جمهور شهید، اظهار کرد: شهید رئیسی منافع اکثریت مردم را دنبال می‌کرد و در مقابل اقلیت‌های ریز ریزی که رسانه و قدرت تخریب دارند دنبال رفاه اکثریت مردم بود و از جیغ جریان‌ها نمی‌هراسید که یک نمونه از آن ماجرای افزایش حقوق کارگران در سال اول دولت سیزدهم بود و در این سال حقوق کارگران ۵۷ درصد افزایش یافت که یک تصمیم انقلابی بود.

عبدالملکی گفت: بعد از افزایش ۵۷ درصدی حقوق و دستمزد جیغ اقلیت درآمد و نامه‌های بسیاری به رئیس جمهور نوشتند این سرو صداها از بی‌وجدانی برخی‌ها بود و امروز می‌خواهم یکی از آن‌ها را معرفی می‌کنم؛ آن شخص مسعود پزشکیان است و امروز به این باور رسیده‌ایم که او دولت سوم آقای روحانی است.

وی همچنین مطالبی در رابطه با حقوق‌های نجومی مطرح کرد.

کد خبر 6149086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha