۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۶

با حضور ویدیو کنفرانسی سرپرست ریاست جمهوری؛

پروژه‌های آب و برق استان هرمزگان افتتاح شد

پروژه‌های آب و برق استان هرمزگان افتتاح شد

بندرعباس- طی مراسمی با حضور ویدئو کنفرانسی سرپرست ریاست جمهوری ۱۹۰۳ میلیارد تومان پروژه در حوزه آب و برق استان هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه طی مراسمی با حضور ویدئو کنفرانسی سرپرست ریاست جمهوری پروژه‌های صنعت آب و برق استان هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

در این آئین که با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، احمد مرادی و فاطمه جراره نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در تازیان بالا برگزار شد به طور کل پروژه‌هایی به ارزش ۱,۹۰۳ میلیارد تومان وارد مدار بهره‌برداری شد.

پروژه‌های افتتاح شده در حوزه آب و فاضلاب هرمزگان شامل پروژه آبرسانی درگهان و لافت در جزیره قشم به ارزش ۴۱۰ میلیارد تومان، پروژه آبرسانی به حوزه قلات (شهرهای تازیان و علوی) به ارزش ۵۴۰ میلیارد تومان و پروژه آب‌شیرین‌کن مجتمع کاشی لیردف به ارزش ۵۴ میلیارد تومان بود.

پروژه افتتاح شده در حوزه آب منطقه‌ای هرمزگان شامل پروژه آبرسانی به بندرعباس از شمیل و نیان است که با ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان نیز پروژه تعویض دو مدار هادی خط عبور از دریای پل و لافت را افتتاح کرد که برای بهره‌برداری از آن ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان نیز پروژه‌های اصلاح شبکه فشار ضعیف (تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار و اصلاح پایه) به طول ۳۰۰ کیلومتر، تأمین برق ۵ روستای احمد آباد و شیلی در بستک، روستای آبزالویه در حاجی‌آباد، روستای سربند پرانگی در بشاگرد و روستای کرگوه در جاسک را به همراه تأمین برق پروژه‌های شیلاتی استان با اعتباری بالغ بر ۴۴۹ میلیارد تومان افتتاح کرد.

کد خبر 6149174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha