۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۴

سرهنگ کشیر عنوان کرد؛

مرگ راکب موتورسیکلت در خط ویژه اتوبوس

مرگ راکب موتورسیکلت در خط ویژه اتوبوس

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به رغم توصیه‌های مکرر پلیس، باز هم شاهد تردد موتورسواران در خطوط ویژه هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر افزود: روز گذشته در مسیر شمال به جنوب بزرگراه سعیدی نرسیده به ایستگاه جی یک دستگاه موتورسیکلت که به صورت حرکت خلاف جهت در داخل خط ویژه این محدوده در حال تردد بود با یک دستگاه موتورسیکلت دیگر که در مسیر خود مشغول حرکت بود به شدت برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: شدت تصادف به حدی بالا بوده که ترک نشین خانم ۳۵ ساله موتورسیکلت غیر مقصر در دم فوت می‌نماید.

سرهنگ کشیر افزود: بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۹ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حاضر شدند و پس از ایمن سازی محل جهت عدم تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند که مشخص گردید حرکت خلاف جهت راکب موتورسیکلت اول باعث بروز این حادثه شده است.

وی افزود: به رغم توصیه‌های مکرر پلیس نسبت به خطرات تردد در خطوط ویژه، باز هم شاهد تردد موتورسواران داخل این محدوده‌ها هستیم که نیاز است موتورسواران به قوانین و مقررات احترام گذاشته و از تردد داخل این خطوط و حرکت خلاف جهت خودداری نمایند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از راکبین موتورسیکلت خواست به هیچ عنوان مرتکب تخلف حرکت خلاف جهت نشوند زیرا دید آنها کم و در مواجهه با خودروهای دیگر فرصت عکس العمل نداشته و باعث بروز تصادفات جبران ناپذیری می‌گردند و دوم اینکه در مسیر خطوط ویژه تردد نکنند زیرا این محل برای تردد و عبور اتوبوس‌های تندرو در نظر گرفته شده است و هر لحظه امکان برخورد آنها با مسافرین و اتوبوس‌ها متصور است که تصادفات فوتی و جرحی را برای آنان در پی خواهد داشت.

کد خبر 6149196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • استوراقیانس IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 0
      متاسفانه تخلف موتور سواران قانون گریز هروز فاجعه بارتر شده در حدی که عابرین و دوچرخه سواران اصلا امنیت ندارند. و اگر هم پلیس اقدامی نموده خیلی کم و غیر باز دارنده هست . باید به این موضوع توجه بیشتری نمود