۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱

فرمانده انتظامی استان سمنان:

نیروی انتظامی استان سمنان به جرایم حوزه آب ورود جدی دارد

نیروی انتظامی استان سمنان به جرایم حوزه آب ورود جدی دارد

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن اشاره به آثار خشکسالی و کم آبی در استان گفت: این نیرو به جرایم حوزه آب استان ورود جدی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای در دیدار با سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان همزمان با صبح پنجشنبه و به مناسبت «هفته صرفه‌جویی در مصرف آب» و به میزبانی آب منطقه‌ای سمنان از فرهنگ‌سازی به عنوان یک مؤلفه مهم در راستای حفاظت از منابع آبی نام برد.

وی با بیان اینکه استفاده درست از منابع آبی موجود از طریق فرهنگ‌سازی باید در مردم نهادینه شود، افزود: در بحث آب باید دستگاه‌های مختلف فرهنگی حفاظت و استفاده درست و مناسب از منابع آبی موجود را نهادینه کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان خاطر نشان کرد: دستگاه‌های دولتی نیز باید در حفظ آب کوشا باشند و در آبیاری فضای سبز ادارات دقت داشته باشند که از آب شرب استفاده نشود.

موقوفه‌ای با بیان اینکه با بیان اینکه ما مجری قانون هستیم و در هر زمینه‌ای با متخلف برخورد می‌کنیم؛ گفت: کم‌آبی مردم را اذیت می‌کند و اگر فردی در این زمینه تخلف کند و با استفاده نادرست از آب به مردم خسارت بزند به جد با آن برخورد می‌کنیم.

وی دغدغه و مشکل اصلی استان سمنان را کم‌آبی عنوان کرد و گفت: همه باید برای حفاظت از آب پای کار باشند و نیروی انتظامی هم در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 6149206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha