۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۹

مداح استان قزوین:

مشارکت در انتخابات یک اصل عقلانی است

مشارکت در انتخابات یک اصل عقلانی است

قزوین- مداح استان قزوین گفت: شناخت فعالیت دشمن در حوزه انتخابات باعث می‌شود که ما به این نکته برسیم که مشارکت در انتخابات جدا از الزام و فریضه بودن، یک اصل عقلانی است.

امیررضا اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم مشارکت همه اقشار در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اگر بخواهیم از باب دین و از نظر تکلیفی به لزوم انتخابات نگاهی داشته باشیم، رهبر انقلاب در پی تشییع شهید رئیسی و همراهان فرمودند که برای بدرقه شهیدان در انتخابات شرکت کنید.

مداح استان قزوین بیان کرد: انتخابات مهم‌ترین اسلحه ما در مقابل دشمن است؛ اگر امروز یک جنگی رخ بدهد همه ما می‌رویم چنانچه در شرایط سخت جنگ شاهد آن بودیم که مسیحی‌ها و ارمنی‌ها هم شرکت کرده بودند و این مسئله نشان از اهمیت جایگاه کشور دارد و این موضوع در حوزه انتخابات نیز صادق است.

وی افزود: امروز هم جنگ تقابل دقیقاً همین است و فقط ظاهر و اسلحهٔ آن تغییر کرده است، اسلحه‌اش رأی دادن و انتخابات است ولی جنگ همان جنگ است.

وی در پایان تأکید کرد: حال اگر بخواهیم از منظر تکلیف محوری به مسئله انتخابات و یا هر موضوع دیگری نگاه کنیم در ابتدا لازم است عرصه فعالیت دشمن را بشناسیم؛ پس از شناخت مشخص می‌شود که ورود به انتخابات جدا از الزام و فریضه بودن، یک اصل عقلانی است.

کد خبر 6149227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha