۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰

نماینده دشتستان:

حضور و مشارکت مردم در انتخابات ضامن امنیت کشور است

حضور و مشارکت مردم در انتخابات ضامن امنیت کشور است

بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات ضامن امنیت کشور ما است و با حضور مردم در انتخابات بسیاری از تهدیدها و فشارها برداشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی ظهر پنجشنبه در مراسم اربعین شهدای خدمت در مسجد امام علی علیه السلام برازجان اظهار کرد: جای شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی خالی است و امید داریم که راه آنها ادامه یابد.

وی تداوم راه شهدا به ویژه راه شهدای خدمت را بسیار مهم خواند و اضافه کرد: کشور ماه چهل روز قبل هزینه بسیار سنگینی داد و شهدای بزرگی را در راه خدمت به نظام و انقلاب تقدیم کردیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در انتخابات فردا دو راه داریم که یا باید مسیر شهید رئیسی را ادامه دهیم و یا اینکه راه و مسیر قبل از شهید رئیسی را انتخاب کنیم. یک تفکر اعتقاد به توان داخل داشته و یک تفکر چشم به خارج دارد.

وی با بیان اینکه در دوراهی انتخاب قرار داریم تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، به رئیس جمهوری نیاز داریم که به دشمن اعتماد نکرده و به مبانی انقلاب اسلامی اعتقاد داشته باشد. شهید رئیسی اینگونه بود.

رضایی با بیان اینکه چنین تفکری در زندگی مردم هم تأثیرگذار است افزود: در یک دوره پر خسارت وضعیت اقتصادی کشور متلاطم بود و در دوره شهید رئیسی با این شرایط کشور را تحویل گرفت و کارهای بزرگی را در این سه سال انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور برای بخش ارم که از محروم‌ترین نقاط کشور است، وقت گذاشت و مصوبات بسیار خوبی در این زمینه داشت و طرح‌های مهمی برای این منطقه انجام شد که بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهید رئیسی خودش را خادم مردم می‌دانست و همواره مصلحت مردم را در اولویت قرار می‌داد و می‌گفت به نوکری این مردم افتخار می‌کنم.

وی شهید رئیسی را الگوی بزرگمردی دانست و گفت: امید داریم که شاهد تداوم راه سید الشهدای خدمت در انتخابات فردا باشیم و راه این شهید ادامه یابد.

رضایی با بیان اینکه امید است انقلابی‌ترین فرد سکان قوه مجریه را در دست بگیرد افزود: حضور و مشارکت مردم در انتخابات ضامن امنیت کشور ما است. با حضور مردم در انتخابات بسیاری از تهدیدها و فشارها برداشته می‌شود و چشم طمع دشمن کور خواهد شد.

وی بر انتخاب یک چهره انقلابی و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: گفتمان حاکم بر کشور گفتمان متأثر از انقلاب اسلامی و شهید رئیسی است که امیدواریم شاهد انتخاب یک رئیس جمهور مؤمن و معتقد به مبانی انقلاب و تشکیل‌دهنده دولت جوان حزب‌الهی باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم این شهرستان همواره مشارکت بالایی در انتخابات داشته‌اند و امیدواریم فردا نیز این حضور تکرار شود و حماسه دیگری توسط مردم دشتستان خلق شود.

کد خبر 6149247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha