۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۴

رییس کل دادگستری استان سمنان:

معلمان سمنانی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم آموزش ببینند

معلمان سمنانی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم آموزش ببینند

سمنان- رییس کل دادگستری استان سمنان نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی قضایی را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: معلمان سمنانی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم آموزش ببینند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صادق اکبری صبح پنجشنبه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی دفتر خود در سمنان، ضمن اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در کشور، تاکید کرد: آموزش و پرورش نقشی بسیار مهم در تربیت قضات و کارمندان و هم‌چنین دانشگاهیان دارد.

وی نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی قضائی را بی نظیر توصیف کرد و گفت: معلمان سمنانی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم آموزش ببینند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه هر قدر آگاهی معلمان و آموزگاران و فرهنگیان در زمینه مسائل قضائی بیشتر باشد، بهتر می‌توانند به دانش آموزان اطلاعات مهم را منتقل سازند، گفت: این امر در پیشگیری وقوع جرم مؤثر است.

اکبری همچنین هفته قوه قضائیه را نیز گرامی داشت و ادامه داد: گره‌گشایی از مسائل و مشکلات مردم یکی از اولویت‌های دستگاه قضائی در سراسر استان سمنان است.

وی به نقش دستگاه قضائی در دوره جدید مدیریتی آن به ویژه زمان شهید رئیسی و حجت الاسلام اژه ای اشاره کرد و گفت: کمک به رونق تولید و احیای واحدهای تولیدی از جمله اقدامات مؤثر دستگاه قضائی در استان بوده است.

کد خبر 6149248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha