۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹

سردار قاآنی:

می توان آمریکا را منزوی کرد/ شهید امیرعبداللهیان صدای رسای مقاومت

می توان آمریکا را منزوی کرد/ شهید امیرعبداللهیان صدای رسای مقاومت

ری- فرمانده نیروی قدس سپاه شهید امیرعبداللهیان را صدای رسای مقاومت خواند و گفت: شهدای خدمت ثابت کردند، که می توان آمریکا را منزوی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل قاآنی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم چهلمین روز شهادت شهید «حسین امیرعبداللهیان» طی سخنانی با بیان اینکه شهدا بزرگان این کشور و نظام هستند، شهید امیرعبداللهیان را «انسانی بزرگی» توصیف کرد و گفت: او شخصیتی بود که در حیات خود برجستگی خود را نسبت به هم‌طرازان خود نشان داد و بعد از شهادت ایشان بسیاری از ویژگی‌های شخصیتی ایشان بیشتر مشخص و در مورد آن سخن گفته شد.

وی گفت: شهید امیرعبداللهیان فردی ولایت مدار بود، به انقلاب اسلامی به صورت کامل اعتماد و اعتقاد داشت و در عرصه عمل فرد میدان‌داری بود که از تمام ظرفیت‌ها برای انجام وظایف خود و انتشار و گسترش پیام انقلاب اسلامی استفاده می‌کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید امیرعبداللهیان را یکی از کسانی خواند، که پیام مقاومت را به‌خوبی در چارچوب قواعد و روابط بین‌المللی به همه کشورهای منطقه و حتی فراتر از کشورهای منطقه و در عرصه‌های بین‌المللی و در سازمان ملل مطرح کرد و گفت: شهید امیرعبداللهیان صدای رسای مقاومت در عرصه بین‌المللی بود.

وی در ادامه به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: اگر شما می‌خواهید راه شهید رئیسی استمرار پیدا کند باید به ویژگی‌های شخصیتی شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان و معیارهایی که آن‌ها را بزرگ کرد، توجه کنید، آنچه شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان را بزرگ کرد و امروز افتخار انقلاب اسلامی است، این‌ها معیارهایی است که باید در انتخاب خود توجه کنیم. بیان و عمل این شهیدان اثبات کرد نه تنها اگر آمریکا در مقابل شما بایستد، می‌توانید خیلی از کارها را در عین مخالفت او انجام دهید، بلکه آن‌جایی که لازم باشد با قدرت‌های بزرگ از جمله آمریکا می‌شود هماوردی کرد و قدرتی مثل آمریکا را منزوی کرد.

قاآنی گفت: شهدای خدمت ثابت کردند، بدون اتکا به آمریکا می‌توان کارها را پیش برد.

این فرمانده ارشد نظامی گفت: شهید امیرعبداللهیان در این دو دهه که برجستگی بیشتری پیدا کرد، هر کجا بود از نظام اسلامی دفاع می‌کرد و در هرکجا بود ارتباطش را با شهید سلیمانی مستمر و محکم حفظ کرده بود و برای پیشبرد اهداف همراهی می‌کرد.

کد خبر 6149309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha