۸ تیر ۱۴۰۳، ۸:۳۸

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با مهر:

شانس اصلی صعود به جام‌جهانی هستیم/ ایران می‌تواند همه را شکست دهد

شانس اصلی صعود به جام‌جهانی هستیم/ ایران می‌تواند همه را شکست دهد

کارشناس فوتبال با تاکید بر این که بازیکنان با کیفیتی در تیم ملی حضور دارند، گفت: قرعه خوبی در مرحله سوم مقدماتی نصیب ایران شد و به نظرم به راحتی می‌توانیم راهی جام‌جهانی شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی روز پنج‌شنبه ۷ تیر در کوالالامپور مالزی برگزار شد و تیم ملی فوتبال ایران در گروه A با تیم‌های قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره شمالی همگروه و رقابت‌های این مرحله از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و تیم ملی در اولین بازی خود رو در روی قرقیزستان در ورزشگاه آزادی قرار خواهد گرفت.

ابراهیم قاسم پور کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با قرعه ایران در این مرحله از مسابقات اظهار داشت: قرعه خوبی برای ایران افتاد و به نظرم کیفیت تیم ملی به قدری بالاست که اگر در هر گروه دیگری می‌افتادیم می‌توانستیم صعود خود را به جام جهانی ۲۰۲۶ قطعی کنیم.

او ادامه داد: روی کاغذ ما شانس اصلی صعود هستیم و می‌توانیم همه تیم‌ها را شکست دهیم. اگر هم در سال‌های اخیر نتوانسته‌ایم از پس برخی از این تیم‌هایی که در گروه ما قرار دارند بر بیاییم به دلیل ضعف مدیریتی است که در ورزش کشور ما وجود دارد.

شانس اصلی صعود به جام‌جهانی هستیم/ ایران می‌تواند همه را شکست دهد

کارشناس فوتبال تصریح کرد: تیم ملی قطر در دو دوره اخیر جام ملت‌ها توانسته عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم ملی ازبکستان هم در مرحله گذشته و در دو بازی رفت و برگشت ما را متوقف کرد. شاید از نظر روحی بازیکنان ما در برابر این دو تیم کمی با استرس ظاهر شوند اما اگر تمرکزشان را حفظ کنند می‌توانند در همه بازی‌ها سربلند شوند و مقتدرانه راهی جام جهانی شویم.

او خاطر نشان کرد: ترکیب ایران را بازیکنان بسیار خوب از جمله لژیونرها تشکیل می‌دهند و از لحاظ بازیکن ما چیزی کم نداریم و ایرانی‌هایی پر از بازیکنان با استعداد است که می‌شود از آنها در مسابقات مختلف استفاده کرد.

قاسمپور در مورد جوان‌گرایی در تیم ملی در این مرحله از مسابقات گفت: در برخی از دیدارها می‌شود از ترکیب کاملاً جوان استفاده کرد تا به جوان‌ها هم میدان داده باشیم. البته هر کاری زمان بر است و جوان‌گرایی هم کم کم باید در تیم ملی شکل گیرد.

کد خبر 6149328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha