۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۸

مدیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان:

بیش از ۹ هزار خادمیار رضوی در استان کرمان خدمت می کنند

بیش از ۹ هزار خادمیار رضوی در استان کرمان خدمت می کنند

کرمان- مدیر کانون های خدمت رضوی کرمان با اشاره به اینکه خادمیاران رضوی ایده شهید رییسی بود، گفت: در استان کرمان بیش از ۹ هزار نفر در قالب خادمیاران رضوی در حال خدمت به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کاظمی پور صبح پنجشنبه در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان، اظهار کرد: شهید رئیسی بخش زیادی از عمر خود را در دستگاه قضائی گذرانده و منشأ خدمات بسیار زیادی شده‌اند.

وی تاکید کرد: خادمیاران رضوی ایده شهید رئیسی گرانقدر بود که با صلابت، خلوص و ایثار ایشان در کل کشور راه اندازی شد و قطعاً این امر باقیات صالحاتی برای ایشان است.

کاظمی پور تصریح کرد: مجموعه خادمیاران رضوی فعالیت خود را در ۲۰ عرصه انجام می‌دهند که یکی از این موارد، عرصه حقوقی و قضائی است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان گفت: در استان کرمان بیش از ۹ هزار نفر از خواهران و برادران با نیت‌های خیر و خالصانه و در قالب خادمیاران رضوی در حال خدمت به مردم شهر، روستا و محلات خود هستند.

همچنین در این نشست صفری مسئول کمیته حقوقی کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان اظهار کرد: در این کانون برای کاهش مشکلات حقوقی مردم تلاش می‌کنیم.

وی تاکید کرد: کانون تخصصی حقوقی مجموعه خادمیاران رضوی با حضور قضات و کارشناسان حقوقی در حال کمک به مردم است.

صفری بیان کرد: در راستای برنامه‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان، تمامی خادمیاران این مجموعه، صلح یار هستند و تعدادی از اعضا نیز داور هستند.

مسئول کمیته حقوقی کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان گفت: خادمیاران رضوی در راستای توسعه صلح و سازش اقدامات شایسته ای را به جامعه ارائه کرده‌اند.

وی در پایان بیان کرد: نشریه‌ای به منظور توسعه آگاهی رسانی عمومی به مردم تدوین و چاپ شده و با استفاده از فضاسازی شهری نیز در این راستا اقدام شده است.

کد خبر 6149339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha