۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۷

سردار نقدی:

زبان وعده صادق حضور پای صندوق رأی است

زبان وعده صادق حضور پای صندوق رأی است

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: اگر می‌خواهید کشورتان در مقابل زورگویان و متجاوزین کم نیاورد و اگر اقتضا کرد با زبان «وعده صادق» دشمن را سرجای خودش بنشاند؛ باید پای صندوق‌های رأی بیاییم‌.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه در گفت‌وگویی با بیان اینکه من یک بسیجی و صاحب یک منصب در نیروهای مسلح هستم، اظهار داشت: من به‌عنوان یک بسیجی نمی‌خواهم ویژگی‌های اصلح را تبیین کنم، چون که امام خامنه‌ای روز گذشته ویژگی‌های نامزد اصلح را بیان فرمودند و نه می‌خواهم از موضع یک فرمانده یک وظیفه شرعی و قانونی را بیان کنم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه در ادامه با تاکید بر اینکه به‌عنوان یک متخصص امنیت ملی با شما صحبت می‌کنم، گفت: اگر می‌خواهید کشورتان در مقابل زورگویان و متجاوزین کم نیاورد و در این منطقه پر آشوبی که در چهار طرف ما یک جنگ خیلی جدی و سرنوشت‌ساز جریان دارد که تکلیف خیلی از مسائل قرار است در این جنگ مشخص شود و اگر اقتضا کرد و لازم شد با زبان «وعده صادق» دشمن را سرجای خودش بنشاند و از امنیت ما دفاع کند باید پای صندوق‌های رأی بیاییم و نشان دهیم که همه ما باهم هستیم.

سردار نقدی در پایان با صرف‌نظر از اینکه به چه کسی رأی می‌دهیم، تصریح کرد: همه در کنار هم، پای کار کشورمان هستیم و ان‌شاالله صبح جمعه پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شویم.

کد خبر 6149346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha