۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان مطرح کرد؛

مصونیت کشور از ضربه‌های دشمنان با حضور مردم در انتخابات ۸ تیر

مصونیت کشور از ضربه‌های دشمنان با حضور مردم در انتخابات ۸ تیر

اصفهان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: نقش‌آفرینی مردم در انتخابات ۸ تیر باعث مصونیت کشور از ضربه‌های همه جانبه دشمنان خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی فوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به لزوم مشارکت همگانی در انتخابات اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم یکی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی هستند و جمهوریت آن از اول انقلاب تاکنون بر همه دوست و دشمن ثابت شده است، نقش آفرینی مردم باعث مصونیت کشور از ضربه‌های همه جانبه دشمنان خواهد شد.

وی افزود: مردم یقیناً امسال هم مانند سال‌های گذشته حضور خوبی را در انتخابات خواهند داشت و با هر سلیقه، فکر و اندیشیده‌ای مورد تکریم و احترام هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: مردم باید پای صندوق حاضر شوند و از طریق صندوق رأی فضا را برای حضور مدیران لایق و شایسته برای خدمت به انقلاب اسلامی فراهم کنند.

وی تصریح کرد: امروز یکی از مهم‌ترین نقش‌های مردم برای مدیریت تراز کشور، حضور پای صندوق‌های رأی است و نباید نگرانی‌های خودمان و مشکلات خودمان را با رأی ندادن بیشتر کنیم.

وی با بیان اینکه مسؤولان طبیعتاً به انتقادات مردم در حوزه‌های مختلف واقف هستند، افزود: اما برای ما ثابت شده حضور پرشور مردم وضعیت را بیش از پیش بهتر کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین فوقی ضمن دعوت از همه مردم برای حضور در انتخابات هشتم تیر ماه ابراز کرد: مردم ایران بار دیگر با حضورشان پای صندوق‌های رأی حماسه دیگری را برای کشور به منصه ظهور می‌رسانند.

کد خبر 6149399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha