۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۵

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

انتخابات نشان دهنده قدرت سیاسی مردم است

انتخابات نشان دهنده قدرت سیاسی مردم است

قزوین- فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: انتخابات نشان دهنده قدرت سیاسی مردم است و از مردم می‌خواهیم فردا با حضور خود این قدرت را به رخ دنیا بکشند.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت در انتخابات اظهار کرد: آنچه مورد توجه است این است که همه رسانه‌ها و ملت‌ها دنیا چشم به ملت ایران دارند تا ببینند این ملت فردا را چگونه رقم خواهند زد.

وی افزود: با این آمادگی که در بستر قانونی کشور به وجود آمده دیدیم که با تدبیر مقام معظم رهبری و قانون در خلأ رئیس جمهور مشکلی در کشور وجود ندارد و فردا نیز شاهد برگزاری انتخابات هستیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: همه از جمله مردم، سیاسیون و به‌ویژه کاندیداها دستاوردهای دولت شهید رئیسی را باید روی دست بگیرند.

وی با بیان اینکه انتخابات نشان دهنده قدرت سیاسی مردم است و از مردم می‌خواهیم این قدرت را به رخ بکشند، تأکید کرد: مردم ما مثل ۴۵ سال گذشته که همواره قدرت خود را به رخ دنیا کشیدید این بار نیز این قدرت را به رخ خواهند کشید.

رفیعی با بیان اینکه مشارکت حداکثری اولویت اول است و ملت با پای کار آمدن حداکثری تمام کننده کار خواهد بود، خاطرنشان کرد: خروجی صندوق رأی، رئیس جمهور کشور است و بدون شک مورد تأیید سپاه خواهد بود.

وی با اشاره به برخی شاخصه‌های ریاست جمهوری عنوان کرد: رئیس جمهور باید پرتلاش، پرکار، خستگی‌ناپذیر باشد و مردم برای او عزیز و دارای کرامت باشند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان یادآور شد: همه سلوک رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی باید شاخص انتخاب باشد.

کد خبر 6149444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha