۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین مطرح کرد؛

برگزاری بیش از ۱۰۰۰ جشن عید غدیر در قزوین

برگزاری بیش از ۱۰۰۰ جشن عید غدیر در قزوین

قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه بیش از ۱۰۱۴ جشن در سطح استان برگزار شده است، گفت: حضور باشکوه و بی‌نظیر مردم در تاریخ استان قزوین ثبت شد.

حجت‌الاسلام یوسف پورآرین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جشن بزرگ غدیر در استان قزوین اظهار کرد: در روز عید غدیر یک اتفاق بسیار مبارک در استان قزوین رخ داد و در جغرافیای استان قزوین یک اجتماع بی‌نظیر را شاهد بودیم.

وی افزود: یک اتفاق مشترک بین مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد غدیر، شورای شهر قزوین، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و دستگاه‌ها و نهادهای پشتیبان این جریان در و به‌خصوص نماینده ولی‌فقیه در استان شکل گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین بیان کرد: این اجتماع باعث رشد چند برابری حضور مردم شد و یکی از جشن‌های بی‌نظیر را در سطح استان قزوین شاهد بودیم و مردم استان قزوین تاریخ‌سازی کردند.

وی با بیان اینکه در ۳۶ نقطه در استان قزوین شاهد برگزاری جشن کیلومتری بودیم، تأکید کرد: طول جشن‌های کیلومتری استان قزوین ۸۵ کیلومتر بود.

حجت‌الاسلام پورآرین از برگزاری بیش از ۱۰۱۴ جشن در سطح استان قزوین خبر داد و گفت: ۳۰۰ موکب در استان قزوین در برگزاری این جشن‌ها مشارکت داشتند.

وی افزود: با همراهی مردم و خیرین در این روز بیش از ۶۶۰ هزار پرس غذا و اطعام بین مردم توزیع شد که کاری ماندگار و قابل تحسین بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: این اتفاقات خوب و مشارکت مردم نشان دهنده تدین و تشرع مردم و استقبال مردم در برگزاری و اجتماعات مردمی در روز غدیر است.

وی با بیان اینکه نکته مهم این اجتماعات مشارکت خوب مردم، گروه‌های مردمی و مواکب در برگزاری مراسم‌ها بود، تأکید کرد: در قزوین بیش از ۱۲۰ موکب به دنبال ارائه خدمت بودند که حدود ۷۰ موکب پذیرش شد.

حجت‌الاسلام پورآرین با بیان اینکه در تاریخ قزوین جشنی به این شکل و وسعت کم‌سابقه است، تصریح کرد: این اجتماع مردمی بزرگ نشان داد که اگر زمینه برای حضور مردم فراهم شود مردم خود در صحنه حضور یافته و کار را پیش خواهند برد.

وی در پایان با بیان اینکه این اتفاق، کار بزرگی بود که محصول همراهی همه دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی بود، یادآور شد: حس می‌کنیم اگر بتوانیم در جشن‌های دیگر نیز زمینه را فراهم کنیم بدون شک شاهد حضور بیشتر مردم خواهیم بود.

کد خبر 6149481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha