۷ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۰

رییس اداره اوقاف شهرستان زنجان:

مسابقات مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در حسینیه اعظم برگزار می شود

مسابقات مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در حسینیه اعظم برگزار می شود

زنجان-رییس اداره اوقاف شهرستان زنجان گفت: مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف در رشته های آوایی در حسینیه اعظم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فرمانی با بیان اینکه مسابقات مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در حسینه اعظم زنجان برگزار می شود، گفتک مسابقات ۵ شهرستان زنجان طارم ایجرود ماهنشان و سلطانیه بصورت تجمیعی در زنجان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مرحله شهرستانی رشته های آوایی ۴۷ دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران دوشنبه ۱۲ و سه شنبه ۱۳ تیرماه جاری در محل سالن همایش های حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

فرمانی با یادآوری اینکه مسابقات قرآنی خواهران روز دوشنبه و مسابقات قرآنی برادران روز سه شنبه از ساعت ۷ صبح شروع خواهد شد، ادامه داد: امسال نیز با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد ثبت نام در برخی شهرستان ها، شرکت کنندگان از شهرستان های طارم، ماهنشان، سلطانیه و ایجرود هم با نفرات ثبت نام کننده از شهرستان زنجان مسابقه خواهند و در واقع این پنج شهرستان بصورت تجمیعی مسابقه خواهند داد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با تاکید بر اینکه مجموع ثبت نام کنندگان رشته های آوایی این پنج شهرستان ۴۶۰ نفر است که بیشترین تعداد ثبت نام استان در شهرستان و شهر زنجان است، گفت: رشته های آوایی شامل دو گروه آوایی انفرادی شامل حفظ کل، ۲۰، ۱۰، ۵، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان (ویژه آقایان) و آوایی گروهی شامل دعاخوانی، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم است.

فرمانی افزود: مسابقات امسال در دو بخش آقایان و خانم های بالاتر از ۱۸ سال برگزار می شود و بخش نوجوانان دختر و پسر ۱۲ تا ۱۸ سال فقط در رشته حفظ کل و قرائت نیز امسال به مسابقات افزوده شده است و ۴ داور خانم و ۴ داور آقا در سطح استانی و کشوری، کار داوری مسابقات را انجام خواهند داد.

کد خبر 6149488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha