۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۵

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان خواستار شد؛

دنبال کردن مسیر شهید رییسی اولویت انتخاب اصلح در انتخابات

دنبال کردن مسیر شهید رییسی اولویت انتخاب اصلح در انتخابات

زاهدان_ نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان خواستار در اولویت بودن ملاک تداوم دهنده بودن مسیر شهید رییسی در انتخاب فرد اصلح طی انتخابات هشتم تیر ماه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله مصطفی محامی ظهر پنج شنبه در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه که به دعوت استاندار سیستان و بلوچستان در محل حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، افزود: باید در انتخابات پیش رو کسی را انتخاب کنیم که بتواند مسیر شهید رئیسی را با قدرت و قوت دنبال کند

وی ادامه داد: اگر امروزه از شهید آیت‌الله رئیسی و خدمات زیاد ایشان در جامعه به نیکی یاد می‌شود، طبعأ در دور جدید هم باید به دنبال انتخاب کسی باشیم که بتواند این مسیر را با قدرت و قوت دنبال کند.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دوران حیات شهید رئیسی با بیان برخی کلمات رضایت خود از عملکرد ایشان را نشان دادند که به معنی رضایت ولی از عملکرد شهید رئیسی بود و پس از شهادت ایشان نیز عمق رضایت و حسرت را در کلمات مقام معظم رهبری مشاهده کردیم.

وی اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی با رضایت پا به عرصه خدمت گذاشت چرا که با عقل مادی، منطقی نبود که در چنین شرایط سختی ایشان وارد عرصه ریاست جمهوری شود اما ایشان همه سختی‌ها را تحمل و با هدف خدمت پا به عرصه گذاشت و به لطف خداوند متعال، در مسیر خدمت به گونه‌ای عمل کرد که خداوند همه دل‌ها را معطوف به ایشان کرد و تشییع پیکر با شکوه ایشان را همه مشاهده کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ما اگر بخواهیم این مسیر سعادت را حیث شخصی خود دنبال کنیم، لازمه کار این است که از ولی الهی پیروی و رضایت او را جلب کنیم که نشان دهنده رضایت حضرت ولی عصر (عج)، رضایت رسول اکرم (ص) و رضایت خداوند متعال است.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: یکی از مصادیق کار روز انتخابات است و می‌توانیم به گونه‌ای عمل کنیم که دل ولی را به دست بیاوریم و یا در مقابل دشمن را شاد کنیم.

وی گفت: بر اساس آیات قرآن کریم، مردم خودشان سرنوشت را رقم می‌زنند و قرار نیست که خداوند معجزه‌ای داشته باشد، مردم هستند که حضور یا عدم حضور در انتخابات را انتخاب می‌کنند و باید پای مسئولیت انتخاب خود بایستند.

آیت‌الله محامی اظهار کرد: وقتی انتخاب فرد، شرکت در انتخابات باشد، باز مسئولیت انتخاب اصلح را بر عهده دارند چرا که اگر فرد اصلح انتخاب نشود همه دچار مشکل خواهند شد.

امام جمعه زاهدان افزود: یکی از نشانه‌های جمهوریت نظام و از افتخارات نظام جمهوری اسلامی این هست که به طور میانگین هر سالی یک انتخابات برگزار شد و نتیجه انتخاب خوب یا بد را مردم مشاهده می‌کنند.

وی گفت: ما آثار عمومی و اجتماعی انتخاب را در دولت‌های مختلف دیده‌ایم، اگر در خصوص شهید آیت‌الله رئیسی و خدمات زیاد ایشان به نیکی یاد می‌شود طبعأ در دور جدید هم باید به دنبال انتخاب کسی باشیم که بتواند این مسیر را با قدرت و قوت دنبال کند.

وی اضافه کرد: خداوند متعال بر اساس قضای خود، شهید رئیسی را از میان ما برد و دعا می‌کنیم که بر اساس لطف و رحمت خود دل‌های مردم ما را به سوی انتخاب اصلح هدایت کند.

شایان ذکر است تلاوت قاریان قرآن کریم و مداحی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

کد خبر 6149497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha