۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۱

مسوول کمیته سیاسی ستاد انتخابات خراسان رضوی:

۴ هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در استان خراسان رضوی مستقر هستند

۴ هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در استان خراسان رضوی مستقر هستند

مشهد- مسوول کمیته سیاسی ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در استان مستقر هستند، گفت: از این میان هزار و ۹۲۰ شعب به مشهد اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر فریدنیا ظهر پنجشنبه با حضور در استودیوی انتخابات استانداری خراسان رضوی که ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ساعت ۸ صبح، ۸ تیر ماه برگزار و هیأت اجرایی فرایند انتخابات آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است.

مسؤول کمیته سیاسی ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در استان مستقر هستند، افزود: از میان هزار و ۹۲۰ شعبه به مشهد اختصاص دارد. ۳ هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت و ۱۰۵۹ شعبه سیار خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: توزیع اقلام تعرفه و دستگاه احراز هویت در تمامی شعب صورت گرفته و از ۴ صبح فردا، آماده تحویل به عوامل شعب خواهد بود.

فریدنیا در خصوص روند آماده سازی و برگزاری انتخابات اظهار کرد: ۸ صبح فردا تمامی شعب در خراسان رضوی آمادگی کامل جهت اخذ رأی را خواهند داشت. فردا رأس ساعت ۶ صبح دستگاه احراز هویت روشن و صورت جلسه در ساعت ۷ صبح خواهد بود.

مسؤول کمیته سیاسی ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه هر فرماندار اتاق وضعیت دارد، بیان کرد: اتاق وضعیت در ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها را خواهیم داشت و شماره تماس ۱۱۱ و ۳۲۰۵۱ آماده پاسخگویی به شکایات شهروندان در سراسر استان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه فرایند شمارش آرا به صورت دستی انجام می‌شود، گفت: آمار به صورت متمرکز توسط وزیر و یا سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام می‌شود و نماینده نامزدها در شعب حضور دارند و تا فرایند رأی گیری و شمارش آرا را رصد کنند.

فریدنیا به افزایش میزان مشارکت نسبت به دوره سیزدهم ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: در دوره قبل ریاست جمهوری در استان ۵۴/۶٠ مشارکت داشتیم در این دوره با توجه به رقابت نامزدها، آمار مشارکت بالاتر خواهد بود.

کد خبر 6149498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha