۷ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۵۲

رییس دادگستری استان قم:

شهید بهشتی معمار دستگاه قضایی کشور بود

شهید بهشتی معمار دستگاه قضایی کشور بود

قم- رییس دادگستری استان قم گفت: شهید بهشتی معمار دستگاه قضایی کشور بود و وی با تلفیق دانش حقوقی و دینی توانست یک پایه مدیریتی منسجمی را برای دستگاه قضا ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی مظفری بعدازظهر پنجشنبه در آیین گرامیداشت سالگرد شهیدان واقعه هفتم تیر و چهلم شهیدان خدمت، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا به مردم متکی بوده است و دشمنان انقلاب نیز در سال‌های نخست انقلاب با روش‌های جنگ داخلی و ترور شخصیت‌ها قصد نابود کردن و منحرف کردن مسیر انقلاب را داشتند.

رییس دادگستری استان قم بیان کرد: شهید بهشتی و اعضای حزب جمهوری اسلامی بعنوان ارکان اصلی انقلاب اسلامی نقش موثری را در راهبردی و هدایت مردم ایفا کردند.

حجت الاسلام مظفری ابراز کرد: دشمنان پیش از حذف فیزیکی شهید بهشتی سعی در ترور شخصیتی وی داشتند که شکیبایی و استواری وی موجب خنثی سازی خواسته آنان شد.

وی افزود: دشمنان با انجام تروهای شخصیتی فکر می‌کردند که خط انقلاب خاتمه یافته است ولی آنان غافل از این بودند که مردم با رهبری ارتباط معنوی و عمیق دارند.

حجت الاسلام مظفری با بیان اینکه در سال ۱۳۶۰ دشمنان سعی در ترور امامان جمعه داشتند، گفت: شهید بهشتی معمار دستگاه قضایی کشور بود و وی با تلفیق دانش حقوقی و دینی توانست یک پایه مدیریتی منسجمی را برای دستگاه قضا ایجاد کند.

رییس دادگستری استان قم خاطرنشان کرد: شهید بهشتی در انسجام و تشکیل تفکر انقلابی نقش موثری داشت و همه بر این باور بودند که مسیر این شهید و پیروان وی همان اسلام اصیل است.

کد خبر 6149533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha