۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۷

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

مردم در بقای انقلاب نقش اساسی دارند

مردم در بقای انقلاب نقش اساسی دارند

کرج- رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه مردم در بقای انقلاب نقش اساسی دارند، گفت: امیدواریم با انتخاب مردم کسی در رأس امور قرار بگیرد که خط شکن مشکلات باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی سعیدی در مراسم اربعین شهدای خدمت که در مصلای کرج برگزار شد، گفت: در ششم تیر سال ۱۳۶۰ سو قصد به چهره ارزشمند کشور حضرت امام خمینی توسط منافقین کور دل خنثی شد و خداوند این وجود مبارک را برای امت اسلامی نگهداشت.

وی افزود: در هفتم تیر سال ۱۳۶۰ منافقین کور دل با حمایت رئیس جمهور نا اهل بنی صدر حادثه دردناکی در کشور رقم زدند و ساختمان حزب جمهوری اسلامی منفجر شد و چهره معتقد شهید بهشتی و جمعی از یاران به شهادت رسیدند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه از جمله جنایات بی شمار در کنار این حوادث و حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری سال ۱۳۶۸ جزو جنایت بی شمار آمریکا بوده است، بیان کرد: آخرین مصیبت مردم شهادت رئیس جمهور بود که ۳ سال خالصانه خدمت کرد و در ۳ سال گذشته گشایش‌هایی ایجاد شد.

وی با بیان اینکه بشر بدون رهبری مطلوب و قانون کامل نمی‌تواند زندگی خود را سامان دهد، اضافه کرد: جایگزین امام معصوم (ع) ولی فقیه است که عهده دار مسائل مردم است.

سعیدی بیان کرد: قانون کامل در قالب شریعت تعریف شده است. دین آمده که زندگی را پوشش دهد و حکومت را ساماندهی کند. مخاطب بعثت شریعت مردم هستند و نظام دینی و اسلام سه رکن دارد که اولین آن رهبری مطلوب و دوم شریعت و رکن سوم مردم هستند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با تاکید بر اینکه ما در آستانه یکی از سرنوشت سازترین انتخابات کشور قرار داریم، خاطرنشان کرد: مردم حواس خود را جمع کنند چرا که انتخاب با سر انگشت شما رقم زده می‌شود و خطا در این مسیر عوارضی را برای کشور و مردم به همراه دارد.

سعیدی تصریح کرد: آقایان بدانند بدون حکومت، شریعت را نمی‌توان پیاده کرد و موانع را از بین برد. هم بر رهبری واجب هم بر مردم که حکومت دینی را شکل بدهند. انقلاب حضرت نوح به دلیل رهبری نکردن مردم ادامه پیدا نکرد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه مردم در بقای انقلاب نقش اساسی دارند، افزود: امیدواریم با حضور مردم در صحنه کسی در رأس قوه مجریه قرار بگیرد که خط‌شکن مشکلات باشد.

وی بیان کرد: برخی از کاندیداها نمی‌فهمند که مشکل برجام کجاست. به جز مقاومت مردم کسی مشکل را حل نمی‌کند. آمریکا به طور موقت می‌خواهد تحریم را بردارد بنابراین نباید کشور و مردم تسلیم کاخ سفید شوند.

سعیدی با تاکید بر اینکه آمریکا نمی‌خواهد نظام اسلامی سرپا بماند، اذعان کرد: بنابراین مردم باید با حضور درصحنه انتخابات، رئیس جمهوری را انتخاب کنند که به نفع مردم گام بردارد.

کد خبر 6149535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha