۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۶

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

حضور پرشور مردم در انتخابات موجب استمرار عزت کشور است

حضور پرشور مردم در انتخابات موجب استمرار عزت کشور است

ئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب استمرار عزت، سربلندی و اقتدار کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله صادق آملی لاریجانی در این بیانیه افزود: حضور مردم در صحنه انتخابات و نحوه مشارکت عمومی آنان، نشان از میزان همبستگی ملی دارد و این قدرت همبستگی می‌تواند و البته توانسته کشور ما را مقابل توطئه‌های گسترده دشمنان از جهات مختلف مصون بدارد و موجب استمرار عزت، سربلندی و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی شود.

آیت الله لاریجانی در بیانیه خود تاکید کرد: حضور آگاهانه و مسئولانه مردم در هر انتخابات، پشتوانه‌ای قوی برای منتخبان و خدمتگزاری مطلوب‌تر آنان در اداره کشور می‌شود و مقام خطیر و حساسی همچون ریاست جمهوری نیز به طور قطع از این قاعده مستثنی نیست.

وی اظهار داشت: به حکم وظیفه از عموم ملت شریف ایران، با هر گرایش و سلیقه‌ای دعوت می‌کنم با شرکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر اهتمام خود را نسبت به سربلندی نظام جمهوری اسلامی نشان داده و خالق حماسه‌ای جدید در نظام سیاسی کشور شوند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تصریح کرد: اینجانب رجاء واثق دارم مردم با بصیرت ایران همچنان باحضور گسترده و پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، یک بار دیگر احساس مسئولیت خود را در برابر این آزمون الهی به نمایش گذاشته و با ادای دِین شرعی، اخلاقی، سیاسی و ملّی در انتخاب فرد اصلح، تحقق بخش اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی بوده و موجب ناامیدی دشمنان و تحصیل رضایت الهی خواهند شد.

به گزارش ایرنا، با انصراف سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و علیرضا زاکانی اکنون «سعید جلیلی»، «محمد باقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

کد خبر 6149555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha