۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۰

فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد؛

آمادگی کامل پلیس برای تامین نظم و امنیت انتخابات در مرکزی

آمادگی کامل پلیس برای تامین نظم و  امنیت انتخابات در مرکزی

اراک- فرماندهی انتظامی استان مرکزی از آمادگی کامل پلیس برای برقراری امنیت انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: بسترهای امنیت پایدار در بخشهای مختلف این استان فراهم است.

سردار هادی رفیعی کیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تدابیر انتظامی و امنیتی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان مرکزی اندیشیده شده و با تعامل و هم افزایی استانداری و پلیس همیشه در صحنه، به طور حتم انتخابات در محیط امن برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: به طور حتم حضور پرشور و حداکثری مردم در این رویداد مهم ملی می‌تواند باعث افزایش اقتدار سیاسی کشور در مجامع جهانی و بین المللی شود.

فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب مدت‌ها است فعالیت تبلیغاتی خود را برای ترغیب مردم در راستای عدم مشارکت در این رویداد ملی آغاز کرده‌اند و با سیاه نمایی در صدد هستند حضور مردم را در این عرصه کم اهمیت و بی فایده نشان دهند.

سردار رفیعی کیا تاکید کرد: به طور قطع این توطئه دشمنان نیز همانند انتخابات گذشته و مناسبت‌های دیگر نقش برآب خواهد شد و ملت بزرگ و با بصیرت کشورمان با درک اهمیت موضوع حضوری قاطعانه و پرشور پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

وی با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای تأمین نظم و امنیت انتخابات ریاست جمهوری در مرکزی، گفت: فرزندان این مرز و بوم در سازمان بزرگ نیروی انتظامی خدمتگزار مردم هستند و بسترهای امنیت پایدار در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فراهم است و باید اذعان کرد که مشارکت مردم، پشتوانه‌ای قوی برای قوی‌تر شدن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به انتخاب نامزد اصلح نیز گفت: در بیانات مقام معظم رهبری نیز اشاره شده که رئیس جمهور آینده باید آگاه و به مبانی انقلاب اسلامی پایبند باشد و مهمتر اینکه دلسوز و خدمتگزار صدیق مردم باشد.

سردار رفیعی کیا بیان کرد: انتظار است مسیری که از ابتدای انقلاب برای خدمتگزاری صادقانه به مردم ریل گذاری شده همچنان تداوم داشته باشد و به طور حتم با آرای با بصیرت مردم شاهد این رویدادهای بزرگ هستیم.

کد خبر 6149559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha