۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۶

گفت‌وگوی مهر؛

حاکمیت جریان انقلاب بر مدیریت کشوری باعث تسریع پیشرفت می‌شود

حاکمیت جریان انقلاب بر مدیریت کشوری باعث تسریع پیشرفت می‌شود

بندرعباس- عضو انجمن سواد رسانه‌ای کشور گفت: حاکمیت جریان انقلاب بر مدیریت کشوری باعث تسریع پیشرفت می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی عطاریه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین نعمت‌های زندگی مهارت تصمیم گیری است یعنی انسان توان این را داشته باشد که بین گزینه‌های مختلف ارزیابی قوی را انجام دهد و یک انتخاب نسبتاً درستی داشته باشد.

وی افزود: در انتخابات پیش‌رو دو تفکر حاکم است اول تفکر غرب گرایی یعنی کسانی که می‌گویند برای حل مشکلات داخلی کشور باید از جاده آمریکا عبور کرد و در مقابل تفکر انقلابی که می‌گویند علاوه بر توجه به جهان باید تمرکز بر داخل کشور باشد تا مشکلات حل شود.

این مقام مسئول گفت: ممکن است کسی بگوید هیچکدام از این راه‌ها فرقی ندارد که در پاسخ باید گفت، ۴۶ سال قبل کجا قرار داشتیم و امروز کجا هستیم، در سال‌های آغازین سیم خاردار نمی‌توانستیم تهیه کنیم تولید که جای خود، اما آلان موشک‌های نقطه را داریم که عملیات وعده صادق را برای ما به ارمغان می‌آورد.

حجت الاسلام والمسلمین عطاریه ادامه داد: ۴۶ سال قبل ما پنجاهمین کشور در تولید علم نبودیم اما الان رتبه ۱۵ تولید علم در جهان هستیم، ۴۶ سال قبل یک درصد مقاله‌های جهان به عنوان رفرنس علمی به ما ارجاع نمی‌شد اما الان ۳/۱ مقالات پر استناد جهان برای ایران است.

وی ابراز کرد: ۴۶ سال قبل جز ۳۰ کشور اول در ثبت اختراع نبودیم اما امروز رتبه ۷ در ثبت اختراع در دنیا هستیم، طبق آمار waf رتبه یک دنیا در برابری حق تحصیل دختر و پسر قرار داریم که باید گفت کجا بودیم و کجا هستیم.

این مقام مسئول بیان کرد: اگر می‌خواهیم این پیشرفت با همین سرعت بلکه با سرعت بیشتر ادامه پیدا کند چاره‌ای نیست جز اینکه برای مدیریت ارشد کشور را مدیر انقلابی انتخاب کنیم که شب و روز نشناسد، پر کار باشد و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی باشد.

وی خاطرنشان کرد: مهارت تصمیم گیری به ما کمک می‌کند با ارزیابی دقیق بهترین تصمیم را برای زندگی خود بگیریم فرق می‌کند چه کسی سر کار باشد.

کد خبر 6149594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha