۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۳

طی بیانیه ای؛

حضور حداکثری در صحنه انتخابات پشتوانه امنیت ملی کشور است

حضور حداکثری در صحنه انتخابات پشتوانه امنیت ملی کشور است

اراک- شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی در بیانیه ای حضور حداکثری در صحنه انتخابات را پشتوانه و افزایش قدرت ملی نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه (فردا) بیانیه صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

امام خامنه ای (مدظله العالی): انتخابات یکی از ارکان اصلی پیشرفت و از مهم‌ترین وسیله‌های رفع موانع پیشرفت کشور است.

هشتم تیرماه تجلّی حضور ملتی خواهد بود که بیش از ۴۵ سال است با وجود تمام توطئه‌ها بر عزم راسخ خود برای حفظ عزّت و استقلال این مرز و بوم استوار مانده و با حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیشرو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است.

فراموش نکنیم که حضور در انتخابات صرفاً تکلیف نیست؛ حق است؛ حقّ مردم است که انتخاب کنند. بنابراین از همه اقشار جامعه استدعا داریم، یک بار دیگر نقش تبیین گرانه تاریخی خود را با تمام قوا به نیت قرب الهی انجام دهیم.

همه باید بدانند که انتخابات از ارکان حکمرانی درست و مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان است. حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، نشانه حضور ملت شریف ایران در صحنه‌های مهم اداره کشور است و حضور حداکثری در صحنه انتخابات، باعث افزایش قدرت ملّی است و این پشتوانه امنیت ملی ما است.

بی شک، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی سازی توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل خواهد شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مرکزی، بیان داشت امید قطعی داریم که مردم شریف ایران با هوشمندی و انتخابی از سر روشن‌بینی، نسبت به پیگیری مجدانه مطالبه تاریخی خود در اقامه کلمه حق و عدالت کوتاه نخواهند آمد و مسیر پیشرفت و بالندگی انقلاب اسلامی را با جدیت پیش خواهند برد.

کد خبر 6149598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha