۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۳۴

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

رییس جمهور شهید از مردم و ولایت غفلت نکرد

رییس جمهور شهید از مردم و ولایت غفلت نکرد

اردبیل- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی در دوران مسئولیت‌های متعدد هیچ وقت از مردمداری و ولایتمداری غفلت نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین علیی عصر پنجشنبه در مراسم اربعین شهدای خدمت در مصلای امام خمینی اردبیل، اظهار کرد: کار بزرگی که رئیس جمهور شهید در دوران مسئولیت خطیر خود در قوه مجریه انجام داد، خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم در ابعاد مختلف بود تا کارهای بر زمین مانده از سال‌های گذشته با تدبیر و درایتی بی‌نظیر به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد: مردم در سال ۱۴۰۰ با انتخابی شایسته رئیس جمهوری اصلح و در تراز انقلاب اسلامی برگزیدند که نتیجه آن سه سال مجاهدت شبانه‌روزی برای رفاه و افزایش رضایتمندی مردم بود و باید فردا نیز چنین انتخابی را دوباره تکرار کرده و به مدت چهار سال کشور را به دست اصلح‌ترین و شایسته‌ترین فرد بسپاریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مقطع حساس و خطیری را در پیش رو داریم و مردم ایران فردا با انتخابی تاریخی و سرنوشت‌ساز، سرنوشت چهار سال کشور را به دست خدمتگزاری شایسته، صادق و امین خواهند سپرد تا زمینه برای تداوم راه عزتمند شهید آیت‌الله رئیسی و کابینه ارزشمند او فراهم آید.

حجت‌الاسلام علیی افزود: کارهای بر زمین مانده باید به دست رئیس جمهور آینده با شاخصه و معیار اصلح متناسب با خصلت و برجستگی‌های این شهید والامقام ادامه پیدا کند که انتظار می‌رود تک تک ایرانیان واجد شرایط در عرصه انتخابات و پای صندوق‌های رأی حاضر شده و به امر رهبری لبیک گفته و با شاخصه رئیس جمهوری اصلح بتوانند برای این کشور و عزت و بقای آن رأی به نامزد اصلح بدهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار ثبت نصاب جدید در عرصه انتخابات، انتظار می‌رود بهترین و شایسته‌ترین فرد برای این ملت و مسئولیت خطیر ریاست جمهوری برگزیده شده تا در تداوم فعالیت‌ها و اقدامات مؤثر رئیس جمهور شهید بتوان دغدغه‌ها و مشکلات مردم و جامعه را برطرف کرد.

حجت‌الاسلام علیی اضافه کرد: دشمن امروز کمر همت بسته تا بین مسئولان نظام و مردم فاصله بیندازد و قطعاً در این حیله و نیرنگ خود جز ناکامی و شکست هیچ چیز دیگری را نخواهد دید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشت و بیان کرد: امیدواریم در این مسیر عزتمند جمهوری اسلامی ایران به پیش رفته و بالندگی نظام را در سایه تلاش و مجاهدت مسئولان مردم‌دار و ولایتمدار شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم سرود اجرا و شعرخوانی و مرثیه‌سرایی انجام شده و شرکت‌کنندگان یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشتند.

کد خبر 6149612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha