۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۰۶

گزارش مهر از تداوم راه شهید رئیسی؛

حضور استاندار تهران در ملارد/۲ مدرسه خیرساز افتتاح شد

حضور استاندار تهران در ملارد/۲ مدرسه خیرساز افتتاح شد

ملارد- استاندار تهران در سفر به ملارد در غرب این استان دو مدرسه خیرساز با مجموع ۱۵ کلاس را افتتاح و از یک واحد دامی تولید شیر بازدید کرد.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: علیرضا فخاری روز پنجشنبه در یکی از سفرهای شهرستانی خود به ملارد سفر کرد و به افتتاح و بهره برداری از طرح‌های اشتغال زایی، عمرانی و آموزشی این شهرستان پرداخت.

وی پس از ورود به ملارد، در مزار شهدای این شهرستان حاضر شده و به تجدید بیعت با شهدا پرداخت.

سفر به شهریار، از جمله سفرهای متعدد استاندار تهران در این سمت است.

مدرسه ۹ کلاسه خیری زنده یاد معصومه نجفعلی مازندرانی روستای مهرآذین افتتاح شد

افتتاح مدرسه ۹ کلاسه خیری معصومه نجفعلی مازندرانی روستای مهرآذین یکی از برنامه‌هایی بود، که با حضور استاندار تهران انجام شد.

این مدرسه ۹ کلاسه در روستای مهرآذین و در زمینی به مساحت دو هزار و ۳۴۰ متر مربع در یک طبقه و با زیربنای ۹۲۰ متر مربع ساخته شد و با حضور رئیس شورای آموزش و پرورش استان تهران امین اسدی فرماندار ملارد و جمعی از مسئولان و خیرین محلی به بهره برداری رسید.

اعتبار ساخت این طرح آموزشی بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال است.

حضور استاندار تهران در ملارد/۲ مدرسه خیرساز افتتاح شد

بازدید از دامداری ۱۰ هزار راسی در «صالح آباد» ملارد

علیرضا فخاری پس از افتتاح مدرسه خیری معصومه نجفعلی مازندرانی از دامداری جهان صالح واقع در روستای صالح آباد در بخش مرکزی ملارد بازدید کرد.

استاندار تهران که در این بازدید توسط حسین حق وردی، نماینده مردم شهرستان‌های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی همراهی می‌شد، مسائل و مشکلات این واحد ۱۰ هزار راسی را مورد بررسی قرار داده و دستورات لازم را برای رسیدگی و رفع آنها صادر کرد.

سرپرست فرمانداری ملارد در حاشیه این بازدید گفت: شرکت سهامی خاص دامپروری و کشاورزی جهان صالح جزو با سابقه ترین شرکتهای هلدینگ دامداران با تولید سالانه ۵۰ هزار تن سالانه است.

امین اسدی اضافه کرد: این واحد دامداری از سال ۱۳۶۵ در روستای صالح آباد بخش مرکزی ملارد جهت تولید شیر خام مستقر و در حال فعالیت است و در حال حاضر این مجموعه ۱۰ هزار رأس دام از نژادهای هولشتاین و جرسی دارد، که در مساحتی حدود ۵۰ هکتار نگه داری می‌شوند.

استاندار تهران در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی در تأمین منابع ارزی مورد نیاز برای تولید و توسعه فعالیت‌های خود دچار مشکل هستند، افزود: برای رفع مشکلات این بخش که به یکی از چالش‌های جدی برای بخش خصوصی تبدیل شده است، باید مدل رفتاری مشخصی را در دستگاه‌های دولتی مسؤول به اجرا درآورد تا نتیجه مطلوب به دست آید.

فخاری گفت: اکنون برخی از قوانین کشور در حوزه اقتصاد، دیگر نافذ نیست و باید مورد بازنگری قرار گیرد.

وی تاکید کرد: برای اصلاح و بازنویسی در قوانین و کارآمدسازی آن، باید از توان بخش خصوصی استفاده کرد و با کمک تولیدکنندگان و بازرگانان، بن‌بست‌های موجود را برداشت.

مدرسه ۶ کلاسه خیّرساز در بخش صفادشت افتتاح شد

مقصد بعدی استاندار تهران در سفر به ملارد، صفادشت بود، جایی که فخاری برای افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیّرساز حضرت فاطمه الزهراء (س) روستای اخترآباد به آن سفر کرد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مدرسه ۶ کلاسه خیّرساز حضرت فاطمه الزهرا (س) در یک طبقه و با زیربنای ۴۱۰ متر مربع در روستای اخترآباد بخش صفادشت به بهره برداری رسیده است.

مسعود بهرامی گفت: اعتبار ساخت این مدرسه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال بوده است، که روز پنجشنبه با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و جمعی از مسئولان و خیرین محلی به بهره برداری رسید.

سفر امروز نماینده عالی دولت در استان تهران به ملارد در حالی انجام شد، که در آستانه جمعه هشتم تیرماه و برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هستیم و استمرار راه شهید رئیسی در دولت سیزدهم مهمترین مطالبه مردم و مسئولین از رئیس جمهور منتخب خواهد بود.

کد خبر 6149619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha