ضربات مهلک مقاومت به اشغالگران در محورهای جنگ غزه

ضربات مهلک مقاومت به اشغالگران در محورهای جنگ غزه

رزمندگان مقاومت فلسطین دو تانک مرکاوا، یک نفربر «ببر» و دو خودرو زرهی نظامیان اشغالگر را در غزه و رفح منهدم و مقرهای فرماندهی آنها را در هم کوبیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های قسام به عملیات‌های خود ضد نظامیان اشغالگر صهیونیست در دویست و شصت و پنجمین روز جنگ ادامه داد.

بر اساس گزارش منابع فلسطینی، گردان‌های قسام یک تانک «مرکاوا ۴» ارتش رژیم صهیونیستی را در اردوگاه «الشابوره» در شهر رفح با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داد.

رزمندگان قسام در عملیاتی دیگر یک تانک «مرکاوا ۴» را در محله الشجاعیه در شرق غزه با بمب شواظ هدف قرار دادند.

گردان‌های قسام یک نفربر اشغالگران صهیونیست از نوع «ببر» را هم در محله الشجاعیه در شرق غزه با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند که در این عملیات همه سرنشینان این نفربر کشته شدند.

گردان‌های قدس هم اعلام کرد دو خودرو نظامیان صهیونیست را در میدان مین در محله الشجاعیه در شرق شهر غزه گرفتار و منهدم کرده است.

گردان‌های قدس از منفجر کردن بمب «زلزال» در مسیر خودروی نظامی رژیم اشغالگر در خیابان بغداد در محله الشجاعیه در شرق شهر غزه خبر داد. گردان های قدس افزود: با حملات خمپاره ای، مرکز تجمع نظامیان و خودروهای دشمن صهیونیست را در محله السعودی در غرب شهر رفح هدف قرار دادیم.

گردان‌های شهدای الاقصی هم تأکید کرد که اتاق‌های عملیات و کنترل محور امدادرسانی دشمن را در محور «نتساریم» در جنوب شهر غزه هدف حملات سنگین خمپاره‌ای قرار داده است.

کد خبر 6149658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha