۷ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۰۳

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

انتخابات فتح الفتوح انقلاب است/هر رأی ملت ایران خاری در چشم دشمن

انتخابات فتح الفتوح انقلاب است/هر رأی ملت ایران خاری در چشم دشمن

ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، انتخابات را فتح الفتوح انقلاب اسلامی دانست و گفت: هر رأی ملت ایران خاری در چشم دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز پنجشنبه در مراسم سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ یار انقلاب و اربعین شهادت سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی در حرم مطهر شهدای گمنام ورامین طی سخنانی اظهار داشت: فردا ملت ایران یک آزمون بزرگ را پیش روی خود دارند و قطعاً حضور باشکوه مردم در انتخابات، بسیاری از توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: هر رأی ملت ایران در انتخابات ۸ تیرماه، خاری در چشم دشمنان قسم خورده این مرز و بوم است و باید همه ما بر اساس وظیفه شرعی و انقلابی خود، مرددین را برای حضور در انتخابات ترغیب کنیم.

وی ادامه داد: انتخاب اصلح در روز ۸ تیر بسیار مهم است و ملت ایران باید بر اساس شاخص‌های مقام معظم رهبری که در سخنرانی‌های ابتدای سال تاکنون برای رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی بیان فرمودند، تصمیم گیری کرده و رئیس جمهور اصلح را برگزینند.

محمودی گفت: این روزها اربعین شهادت آیت الله رئیسی است که فکر و عملش یکی بود و رئیس جمهور منتخب نیز باید ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار باشد.

کد خبر 6149665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha