۷ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۱۱

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات در استان بوشهر:

۲۸۰۰ ناظر شورای نگهبان در انتخابات استان بوشهر فعالیت دارند

۲۸۰۰ ناظر شورای نگهبان در انتخابات استان بوشهر فعالیت دارند

بوشهر- رئیس هیأت نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهرگفت: ۲۸۰۰ نفر از ناظرین توانمند و آموزش دیده در سطوح مختلف، امر نظارت بر ۷۹۰ شعبه اخذ رأی انجام را انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل رضایی پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: با حضور ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از ناظرین توانمند و آموزش دیده در سطوح مختلف، به عنوان چشم بینای نظام امر نظارت بر ۷۹۰ شعبه اخذ رأی انجام و همانند گذشته با رعایت دقیق قانون وفق مقررات از آرای مردم صیانت و حفاظت خواهند کرد.

وی افزود: جهت اطمینان بخشی به این مهم، برای هر شعبه اخذ رأی سه الی ۴ نفر ناظر آموزش دیده، مجرب و مسلط بر قانون انتخابات در نظر گرفته شده است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان خاطر نشان ساخت: طبق قانون انتخابات ریاست جمهوری و با اعلام ستاد انتخابات کشور، تمهیدات لازم جهت حضور نمایندگان کاندیداهای محترم در همه شعب اخذ رأی فراهم شده است.

رضایی اضافه کرد: هم چنین با توافق صورت گرفته، نمایندگان نامزدها می‌توانند از ابتدا تا انتهای روز اخذ رأی در جریان همه فرآیندهای انتخابات تا تجمیع آرا در محل فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها حضور داشته باشند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان یادآور شد: ضمن تشکر از سایت‌های خبری محلی به منظور تشویق و ترغیب مردم در خلق حماسه دیگر و مشارکت حداکثری در تعیین سرنوشت خود، انتظار داریم که از هر گونه گمانه زنی، اعتماد زدایی نسبت به عوامل دست اندر کار انتخابات پرهیز و همچنین، از نشر و بازنشر مطالب غیر مستند، حاشیه دار و حتی نظر سازی ها در فضای مجازی خودداری کنند.

رضایی تأکید کرد: امیدواریم همان طور که در مطالب قبلی هم به استحضار مردم رسانیده شده است، طبق اصل ۹۹ قانون اساسی شورای محترم نگهبان و هیأت‌های منتسب به آن بر همه فرایندهای انتخابات ازجمله تعیین معتمدین هیأت‌های اجرایی، تبلیغات نامزدها و حتی توزیع ملزومات انتخابات نظارت مستمر و دقیق داشته که این مهم تا روز اخذ رأی و حتی شمارش و تجمیع آرا هم ادامه دارد و تلاش خواهیم کرد به حول قوه الهی امانتدار آرای مردم بصیر و عزتمند ایران اسلامی که به فرموده مقام معظم رهبری (حفظه الله) حق الناس است، باشیم.

کد خبر 6149698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha