۷ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۲۰

قانونگذار آمریکایی:

مجلس نمایندگان نباید حقیقت جنگ غزه را کتمان کند

مجلس نمایندگان نباید حقیقت جنگ غزه را کتمان کند

رشیده طلیب از مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل تلاش برای کتمان حقیقت جنگ غزه به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اقدام مجلس نمایندگان آمریکا در جلوگیری از اعلام شمار شهدای فلسطینی از سوی وزارت خارجه این کشور، واکنش‌های منفی زیادی را در داخل ایالات متحده به همراه داشته است.

بر این اساس، رشیده طلیب، تنها نماینده فلسطینی تبار مجلس نمایندگان آمریکا امروز اقدام این مجلس برای جلوگیری از استناد وزارت خارجه به شمار شهدای فلسطینی در جنگ غزه را به شدت محکوم کرد.

وی با اشاره به توحش رژیم صهیونیستی در غزه در صحن مجلس گفت: در هر ساعت ۶ کودک فلسطینی در غزه جان خود را از دست می‌دهند. با این حال، فلسطینی‌ها تنها به اعداد خلاصه نمی‌شوند. پشت این اعداد انسان‌های واقعی وجود دارند؛ مادران، پدران، پسران و دخترانی که زندگی شأن از آنها ربوده شده است. ما نباید بکوشیم این حقیقت را کتمان کنیم.

طلیب خطاب به قانونگذاران آمریکایی افزود: انسانیت ما کجا رفته است؟ آنقدر نژادپرست ضدفلسطینی در این مجلس وجود دارد که همکاران من حتی نمی‌خواهند تصدیق کنند که فلسطینی‌ها اصلاً وجود دارند؛ نه زمانی که زنده هستند و نه زمانی که جان خود را در جنگ از دست می‌دهند.

این نماینده حزب دموکرات با ابراز تأسف از مواضع قانونگذاران آمریکایی، تاکید کرد: این مسئله به شدت منزجر کننده است. این اقدام انکار نسل کشی فلسطینیان است.

کد خبر 6149764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha