۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶

بانوی طلبه اهل سنت کردستان:

حضور بانوان شور انتخاباتی را رقم می‌زند

حضور بانوان شور انتخاباتی را رقم می‌زند

سنندج_ دبیر آموزش و پرورش و بانوی طلبه اهل سنت کردستان گفت: حضور بانوان در انتخابات موجب شور انتخاباتی می‌شود.

سیده روشنک جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شور انتخاباتی که در نتیجه حضور زنان رقم می‌خورد موجب تصمیم سازی‌های ارزشمند در سطح شهر، روستا و کشور می‌شود.

وی اعلام کرد: زنان و بانوانی که بنیان اصلی خانواده هستند با شور و نشاط سیاسی خود خواهان تعیین آینده کشور هستند و انتخابات برای آنها معنای خاصی دارد.

دبیر آموزش و پرورش عنوان کرد: حس و غرور تعیین سرنوشتی که با حضور جوانان و بانوان در انجام تکلیف سیاسی با مشارکت انتخاباتی زنده می‌شود قابل وصف با هیچ واژه‌ای نخواهد بود.

جعفری بیان کرد: جوانان فکری زنده و تازه دارند و بانوان خالق برترین‌ها هستند و با ابراز امید و آرزو مشارکت آنها برای ساخت کشوری با تمدن نوین در انتخابات مؤثر خواهد بود.

مشارکت بانوان اتفاقات خوبی را رقم می‌زند

وی افزود: مشارکت بانوان موجب اتفاقات خوبی از لحاظ اجتماعی می‌شود و اگر هدف انتخابات و وظیفه رئیس جمهور به درستی برای همه اقشار تبیین شود قطعاً حضور برای انتخاب فرد اصلح پای صندوق‌های رأی بیشتر خواهد شد.

بانوی فرهیخته و مسؤول هیأت مذهبی امام حسن عسگری سنندج تصریح کرد: بانوان با حضور در پای صندوق‌های رأی می‌توانند پشتوانه محکمی برای امنیت کشور باشند.

جعفری یادآور شد: اینکه اهمیت مشارکت در انتخابات برای بانوان که نصف جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند تبیین شود و نصف دیگر هم تعلیم یافته آنها هستند پس خالق حضور پرشور مردم در انتخابات می‌شود و مهر تأییدی بر حقانیت کشور و نظام است که موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام می‌شود.

بانوان باید نقش مؤثری در مشارکت حداکثری انتخابات داشته باشند

وی بیان کرد: جوانان و بانوان به عنوان اثرگذارترین قشر جامعه باید نقش مؤثری در مشارکت حداکثری در انتخابات ایفا کنند.

دبیر آموزش و پرورش کردستانی افزود: دشمن به دنبال این است که اهداف خود را و فرهنگ متحجر خود را به ما تحمیل کند در حالی که نمی‌داند جوانان و زنان کرد در میدان تقابل فرهنگی نقش به‌سزای برای جلوگیری از ورود این فرهنگ بیگانه دارند.

وی اذعان کرد: حضور فعال و همراه با آگاهی ما می‌تواند جوانان را با فرهنگ اصیلی که داریم آشنا کند و امیدواریم زنان ما با تمام توان خود پای صندوق‌ها حضور داشته و دوستان و آشنایان و خانواده را هم ترغیب به مشارکت کنند.

جعفری گفت: اگر جوانان و بانوان ما با قاطعیت پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و در سرنوشت خود سهیم باشند و بدانند که تجمیع آرای آنها هم تأثیرگذار بوده و هم باعث انتخاب اصلح می‌شود با بهترین انتخاب نقش مهم و تأثیرگذار خود را در سرنوشت آینده کشور رقم می‌زنند.

کد خبر 6149796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha