۸ تیر ۱۴۰۳، ۸:۵۱

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی رأی خود را به صندوق انداخت

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی رأی خود را به صندوق انداخت

اراک - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، دقایقی پیش در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله دری نجف آبادی صبح جمعه در حاشیه بزرگترین رویداد سیاسی و در جمع خبرنگاران گفت: ملت بزرگ ایران در ۴۵ سال اخیر نشان داده اند که در هر شرایطی هوشمندانه و مقتدر پای نظام اسلامی و انقلابشان هستند و امروز نیز با خلق حماسه‌ای ماندگار مهر تأیید دیگری بر نظام اسلامی می‌زنند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور در این فرآیند ملی یک بار دیگر دشمنان نظام اسلامی را ناامید می‌کنند و حضور معنادارشان در پای صندوق‌های رأی سرمایه‌ای عظیم برای کشور است و تداوم راه امام راحل، خون مقدس شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه اراک ادامه داد: بر اساس فرمایش‌های مقام معظم رهبری رأی ملت امانت است و برنده نهایی انتخابات مردم فهیم ایران اسلامی هستند.

وی گفت: هر فردی که به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شود برگزیده مردم و قابل احترام برای همگان است و باید با حمایت قاطع او را در پیشبرد مأموریت‌ها و تکالیفی که برعهده اش گذاشته می‌شود، یاری کرد.

وی اظهار کرد: پس از رأی گیری و اعلام نتایج، رقابت‌ها باید به رفاقت تبدیل شود و همه بازیگر صحنه برادری و مودت باشیم و اتحاد و انسجام را تقویت کنیم.

۱۰۶۷ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در استان مرکزی دایر شده است.

کد خبر 6149813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha