۸ تیر ۱۴۰۳، ۹:۴۹

شروین اسبقیان:

جامعه ورزش با حضور در انتخابات میثاق با انقلاب را مستحکم‌تر کرد

جامعه ورزش با حضور در انتخابات میثاق با انقلاب را مستحکم‌تر کرد

معاون فرهنگی و ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور پرشور و باشعور در انتخابات باعث افتخار، انسجام، و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، شروین اسبقیان با حضور در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی ضمن مشارکت در رای گیری انتخابات ریاست جمهوری گفت: این یکی از مهمترین انتخابات کشور است که باید یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی را گرامی بداریم و به روح پاکشان درود بفرستیم.

وی با اشاره به حضور جامعه ورزش در این انتخابات خاطرنشان کرد: جامعه پرافتخار ورزش اعم از ورزشکاران المپیکی، پارالمپیکی و اعضای تیم های ملی رشته های مختلف با حضور خود نشان دادند که با عهد و پیمانی که با شهدای انقلاب بسته اند پایبند هستند و با حضورشان باعث ناامیدی دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند شد.

معاون وزیر ورزش لازمه ایران قوی را حضور پرشور جامعه ورزش در عرصه مشارکت تعیین سرنوشت کشور دانست و گفت: حضور پرشور و باشعور در انتخابات باعث افتخار، انسجام، و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و قطعا با این حضور به استکتبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی نشان می دهد که جامعه ورزش سرافزاز کشور همگام با سایر اقشار در این انتخابات حضور پررنگی خواهند داشت و روح سردار سلیمانی و همه شهدا را شاد خواهیم کرد.

کد خبر 6150002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha