۸ تیر ۱۴۰۳، ۹:۳۲

هادی رضایی:

جامعه ورزش با انتخاب اصلح به داشتن ورزش پویا کمک کنند

جامعه ورزش با انتخاب اصلح به داشتن ورزش پویا کمک کنند

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با حضور در محل اخذ رای جامعه ورزش ابراز امیدواری کرد که جامعه ورزش با انتخاب اصلح به داشتن ورزش پویا کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای تیم ملی والیبال نشسته که به عنوان پرافتخار ترین تیم والیبال نشسته جهان برای حضور در بازی های پارالمپیک آماده می شوند امروز (جمعه ۸ تیر) در محل سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی حاضر شدند تا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت داشته باشند. 

هادی رضایی سرمربی این تیم که اخیرا به عنوان اولین و تنها ایرانی وارد تالار مشاهیر والیبال جهان شد، در رابطه با حضور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضورمان در پای صندوق های رای به تعیین سرنوشت مان و آینده کشور کمک می کند.

وی با تاکید بر تاثیرگذاری حضور جامعه ورزش در انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: با انتخاب اصلح می توانیم ورزشی پویا داشته باشیم. ورزش پتانسیل زیادی دارد و با انتخاب اصلح می‌توانیم کمک کنیم تا به قله های افتخار برسیم، باعث برافراشته شدن پرچم و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ابراز امیدواری کرد که با رای تک تک ایرانی ها انتخاب اصلح صورت بگیرد و بتوانیم به افتخاراتی که حق ایرانی ها است، دست یابیم.

کد خبر 6150005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha