۸ تیر ۱۴۰۳، ۹:۳۲

استاندار یزد رأی خود را به صندوق انداخت

استاندار یزد رأی خود را به صندوق انداخت

یزد- مهران فاطمی، استاندار یزد، در ساعات اولیه انتخابات ریاست جمهوری در مسجد روضه محمدیه رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران فاطمی، صبح جمعه، پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و همراهان ایشان گفت: امروز روز نشاط و شادی ملت ایران است و ان شاءالله مردم عزیز با حضور گسترده خود برگ زرین دیگری به تاریخ افتخارات این مملکت اضافه خواهند کرد.

وی ادامه داد: انتخابات برای کشور ما بسیار مهم است، هم در امنیت ملی و پشتوانه نظام جمهوری اسلامی و هم اینکه انتخابات دریچه و دروازه حل مشکلات ما است و هر زمانی که حضور و مشاکرت مردم قوی‌تر، گسترده‌تر و پرشور تر بوده، تهدیدات کمتر و مشکلات بهتر حل شده و هر زمانی که این حضور کمتر شده، هم تهدیدات بیشتر شده و هم با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم کردیم .

فاطمی افزود: ان شاءالله امروز با حضور گسترده ملت عزیز ایران و مردم شریف یزد انتخابات با مشارکت حداکثری رقم خواهد خورد و گزینه شایسته و اصلح، به فرموده رهبر انقلاب معتقد به انقلاب اسلامی، آگاه، پرکار و فعال باشد، به دست ملت ایران اسلامی انتخاب شود.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ۸۷۰ شعبه اخذ رای عملیات رای گیری را در استان انجام می دهند، یادآور شد: ۱۴ هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی در سطح استان عملیات رای گیری را مدیریت و انجام می دهند و خوشبختانه انتخابات پرشور در حال برگزای است .

کد خبر 6150026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha