۸ تیر ۱۴۰۳، ۹:۳۶

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری:

بصیرت ملت ایران انتخاب اصلح و عزتمندانه را به همراه دارد

بصیرت ملت ایران انتخاب اصلح و عزتمندانه را به همراه دارد

گرمی_نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: بصیرت و آگاهی ملت ایران در عرصه انتخابات همواره انتخاب اصلح و عزتمندانه ای را برای جمهوری اسلامی ایران به همراه دارد.

آیت‌الله یدالله صفری در مراسم رأی گیری در مسجد جامع شهر گرمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در حساس‌ترین مقطع نظام جمهوری اسلامی ایران که دشمنان چشم طمع به امنیت و آزادگی ملت ایران دارند شاهد برگزاری انتخاباتی در قواره اقتدار مردم ایران هستیم و هیچ وقت این حضور قدرتمندانه در تاریخ کشور فراموش نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پایه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران جمهوریت و اسلامیت نظام است و در حفاظت از این دو رکن باید حضور مردم و مشارکت بالای آحاد جامعه را نظاره گر باشیم تا به این دو رکن آسیب و صدمه‌ای وارد نشود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کنار مشارکت بالای مردم انتخاب اصلح نیز بسیار مهم و تأثیرگذار است چرا که رئیس جمهور آینده با پشتوانه رأی مردم و حمایت همه جانبه می‌تواند در عرصه داخلی و خارجی بسیار موفق عمل کرده و گره و مشکلات را یکی پس از دیگری رفع کند.

آیت الله صفری افزود: شأن و جایگاه رئیس جمهور در حقیقت نمایشی از شأن ملت است و در این عرصه هرقدر قدرتمند و توانمند حضور پیدا کنیم به همان نسبت می‌توانیم در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف پیروز میدان باشیم.

وی ادامه داد: استکبار جهانی و معاندان نظام اسلامی همواره از پیشرفت‌های کشور و ملت ایران عصبانی هستند و ما برای پشیمان کردن آنها باید رئیس جمهوری را با نساب رأی بالا انتخاب کرده و به دنیا نشان دهیم که دلداده و دلبسته نظام هستیم.

کد خبر 6150031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha